שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » סמוטריץ' החליט למנות את שלומי הייזלר למנכ"ל משרד האוצר
פחות משבוע לאחר שנכנס למשרד האוצר, מינה היום בצלאל סמוטריץ' את עו"ד שלומי הייזלר למנכ"ל משרדו | בממשלה הקודמת כיהן הייזלר כראש מטה התכנון הלאומי
שלומי הייזלר | צילום: דוברות משרד האוצר

שר האוצר, בצלאל סמוטריץ' החליט למנות את עורך הדין שלומי הייזלר למנכ"ל משרד האוצר במקומו של רם בלינקוב שהודיע אמש על פרישה מתפקידו.

במינויו של הייזלר ניתן לראות הצהרת כוונות של השר החדש בנושא הדיור, שכן הייזלר מביא לתפקיד רקורד של אחראי למספר שיא של תכנון יחידות דיור, בעת כהונתו בממשלה הקודמת, כראש מטה התכנון הלאומי.

עוד מבחזית החדשות

שר האוצר ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמר על הייזלר "שלומי הוא מנהל ערכי, מוכשר וחכם, שמגיע עם ניסיון רב בעשיה הממשלתית ועם יכולת מוכחת בהובלת תהליכים מורכבים הדורשים תכלול ורתימה של גורמים רבים. הרקע וההבנה המעמיקה שלו בתחומי המקרקעין, התכנון והתשתיות יסייעו לנו בקידום מואץ של רפורמות בתחום התשתיות תומכות הצמיחה והדיור. אני מודה לשלומי על התגייסותו למשימה.

אנחנו מתחילים את העבודה על בניית תקציב מדינה אחראי ומוטה צמיחה ותשתיות ועם הרבה בשורות לאזרחי ישראל, ומצמידים לו שורה של רפורמות מבניות במשק להסרת חסמים, מאבק בריכוזיות, וקידום תחרות ומנועי צמיחה.

אני מבקש לאחל למנכ"ל המיועד הצלחה גדולה. יחד בעזרת השם נעשה הרבה טוב למען מדינת ישראל".

המנכ"ל המיועד עו"ד שלומי הייזלר אמר בתגובה "אני מודה מאוד לשר על האמון שניתן בי. המשימה העומדת לפניי מאתגרת וחשובה מאין כמוה, ובע"ה, ומתוך שיתוף פעולה עם כלל ראשי המשרד ועובדיו המסורים, נפעל להצלחת מדינת ישראל ולרווחת אזרחיה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים