שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » סמוטריץ' בעקיצה ללפיד: "נשאיר אותך ממורמר באופוזיציה להרבה שנים"
סמוטריץ' הגיב ללפיד שאמר כי הביקור של סמוטריץ' בארה"ב "מביך ומזעזע" | סמוטריץ': "תיזכר בהיסטוריה כמי שעשה הכןל כדי להוביל אותנו למלחמת אחים"
סמוטריץ' בנאומו בכנס הבונדס | צילום: דוברות השר סמוטריץ'

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' השיב הערב (שלישי) לראש האופוזיציה יאיר לפיד שכינה את ביקורו בארה"ב "מביך ומזעזע".

לדברי סמוטריץ' "בדפי ההיסטוריה של מדינת ישראל אתה תיזכר רק כמי שעשה הכול כדי להוביל אותנו למלחמת אחים. גם את יהודי ארה"ב ניסית לגייס למסע ה BDS שלך נגד מדינת ישראל. לא ניתן לך להצליח. נאחה את השברים, נרפא ונאחד, נתקן את שדורש תיקון במדינה האהובה שלנו, ונשאיר אותך ממורמר לצעוק באופוזיציה להרבה שנים".

עוד מבחזית החדשות

מוקדם יותר בירך לפיד את ראש הממשלה נתניהו על הנחייתו לשרי הממשלה שלא לנסוע לפגישות מדיניות בארצות הברית כל עוד ג'ו ביידן לא יזמן את ראש הממשלה נתניהו לבית הלבן.

לדברי לפיד: "נתניהו הנחה את השרים לא להיפגש עם האמריקאים עד שנשיא ארה"ב מזמין אותו לבית הלבן. אחרי המבוכה המזעזעת של ביקור סמוטריץ׳ זה רעיון מצוין".

לפיד תקף היום את הממשלה על ששלחה לשגרירי ישראל באירופה דף מסרים להדיפת הביקורת הבינלאומית על הרפורמה המשפטית לקראת דיון שהתקיים היום בפרלמנט האירופי.

בפניה ליועצת המשפטית לממשלה כתב לפיד כי: "ההנחיה בה התבקשו השגרירים להעביר דף מסרים בעניין ההפיכה המשטרית, העומדת במרכזה של המחלוקת הפוליטית החריפה וההרסנית בתולדות המדינה, היא חריגה בוטה מהגדרת תפקידם ומהווה פוליטיזציה מופקרת של השירות הציבורי".

עוד מבחזית החדשות

עוד הוסיף לפיד: "אני קורא ליועצת המשפטית וליועמ"ש משרד החוץ לעצור באופן מיידי את השימוש הבוטה במשרד החוץ לצורך הניסיון ליצור לגיטימציה בינלאומית לדריסת הדמוקרטיה הישראלית. כל עוד לא התקבלה חוות דעת הייעוץ המשפטי, אני קורא לשגרירי ישראל להתעלם מהנחיה שהיא בלתי חוקית בעליל, אינה במסגרת הגדרת תפקידם, וגורמת נזק כבד ליחסי החוץ של ישראל".

שר התפוצות עמיחי שיקלי הגיב ללפיד בטוויטר: "מישהו צריך לצמצמם ולו במעט את נזקי קמפיין ההסתה וההפחדה היקר וההרסני ביותר שהוביל אי-פעם נושא תעודת זהות ישראלית נגד מדינת ישראל. במקום ראש אופוזיציה צריך למנות אותך לראש תנועת ה-BDS".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. אני מתפלא על בני גנץ עם אלו אנשים הוא מתחבר
    אחד כמו יאיר לפיד אדם חסר ערכים
    שמתנהג כמו כלב בתוך מלונה סגורה
    או עם ציפי ליבני או עם יעלון
    או עם דן חלוץ שמוזמן למכור את המניות שלו בארץ ולהעביר אותם לחו"ל
    בני גנץ תתעשת תהיה ממלכתי אל תיגרר
    אחרי האידיוטים האלה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים