שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » סין מודה לראשונה: 60 אלף בני אדם מתו בתוך חודש
גורם רשמי בסין חשף כי בין 8 בדצמבר ל-12 בינואר מתו בסין 59,938 בני אדם מנגיף הקורונה. מחקר בסין קובע: כ-900 מיליון סינים נדבקו בקורונה בהתפרצות האחרונה
תגיות: ,
קורונה בסין | צילום: Graeme Nicol, שאטרסטוק

לראשונה מאז החלה התפרצות הקורונה הנוכחית ב, לאחר הסרת המגבלות, מאשר גורם רשמי במשרד הבריאות בבייג'ינג, כי במהלך החודש האחרון, מתו במדינה כמעט 60 אלף בני אדם כתוצאה מהנגיף. מדובר במספר גבוה בכמעט פי 12 ממספר המתים הרשמי שהציגה סין עד כה, מאז פרוץ המגפה לפני יותר משלוש שנים.

ג'יאו יאחוי, גורם במערך הבריאות בסין, עדכן הבוקר כי 59,938 בני אדם מתו מנגיף הקורונה בתקופה שבין 8 בדצמבר ו-12 בינואר. עוד הוסיף יחאחוי כי הגיל הממוצע של המתים היה מעל 80.

עוד מבחזית החדשות

בנוסף, טוענים גורמי הבריאות כי שיא ההתפרצות כבר עבר, ונרשם ב-5 בינואר עם 128 אלף מאושפזים בבתי החולים. לדבריהם נמצא מספר החולים והמאושפזים במגמת ירידה, ורובם הגדול מבוגרים וקשישים.

למרות ההודאה החריגה, לא ברורה אמינותם של הנתונים. אתמול פורסם מחקר של אוניברסיטת פקינג בבייג'ינג, שטען כי עד 11 בינואר נדבקו בסין כ-900 מיליון בני אדם, שמהווים כ-64% מכלל האוכלוסייה במדינה. בחודש שעבר מסרה סוכנו בלומברג מסמכים פנימיים בסין המעידים על הדבקה של כ-36 מיליון בני אדם ביום אחד בלבד.

כזכור, בתחילת דצמבר ביטלה סין באופן חד ובבת אחת את כל מגבלות הקורונה במדינה, עקב מחאות במקומות רבים במדינה. בשבוע שעבר ביטלה סין גם את כל הגבלות הכניסה אליה ממדינות זרות, אולם במקביל, מדינות רבות בעולם הטילו הגבלות ודרישות להציג בדיקות שליליות של נוחתים המגיעים מסין.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים