שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » סיכום הערב: ליברמן בנתניה "הסרבנים האמיתיים הם אלו שמסרבים לשרת בצה"ל"
עשרות אלפים השתתפו הערב בהפגנות מחאה ברחבי הארץ | מארגני המחאה: ביום רביעי נשבש את המראתו של נתניהו לברלין ו ביום חמישי: "יום התנגדות"
הפגנה בתל אביב | צילום: יאיר פלטי

עשרות אלפי בני אדם השתתפו הערב (מוצ"ש) בתל אביב בהפגנת מחאה נגד הרפורמה המשפטית. כבישים ורחובות רבים נחסמו לתנועה.מארגני ההפגנה: "יום התנגדות" נוסף נגד הרפורמה המשפטית יתקיים ביום חמישי הקרוב. המשטרה עצרה שלושה מפגינים שירדו לאילון.

מפקד מחוז תל אביב, עמי אשד התקבל על ידי המפגינים בקריאות עידוד ותמיכה תוך שהם מפנים לו את הדרך.

עוד מבחזית החדשות

מפקד חיל האוויר לשעבר אמיר אשל אמר בנאומו: "אני נדהם מהעיוורון המנהיגותי הנוכחי. הממשלה רואה את הקרע, את הפגיעה בכלכלה, בצה״ל, ביחסים עם ארצות הברית ודוהרת קדימה. השיקול הפוליטי הביס את השיקול הלאומי. מחר ידונו בממשלה בחוק החסינות לחיילי צה״ל ושוטרי משטרת ישראל. זה הוא מהלך פופוליסטי מסוכן. במקום להגן, החוק מפקיר אותם לחסדי בית הדין הבין לאומי בהאג כפושעי מלחמה"

השופטת לשעבר הילה גרסטל אמרה בהפגנה בתל אביב: "24 שנים כיהנתי במערכת המשפט, ולצד כל מעלותיה מוכרים לי היטב כשליה. הקמתי את נציבות הביקורת, הייתי מהקולות החריפים ביותר לתיקון המערכת וביקרתי את התנהלות הפרקליטות. דווקא משום כך, אני עומדת כאן היום ואומרת, יש מקום לתיקונים, אין מקום להרס".

ראש האופוזיציה יאיר לפיד נאם בהפגנה בבאר שבע ואמר: "ישראל במשבר הגדול בתולדותיה. גל טרור נורא פוגע בנו, הכלכלה מתרסקת, כסף בורח מהארץ. פה בדרום, הביטחון האישי מתרסק כל יום מחדש. האיראנים חתמו אתמול הסכם עם סעודיה שיכניס לתוכנית הגרעין שלהם מיליארדי דולרים. אלו אתגרים ענקיים, היסטוריים, אבל הממשלה איבדה עניין. הדבר היחיד שמעניין את הממשלה זה להמשיך לרסק את הדמוקרטיה הישראלית ואת אחדות עם ישראל".

עוד מבחזית החדשות

השר לשעבר יועז הנדל קרא להידברות בירושלים: "לא יכול להיות שפה בתוך הבית יש קרב קשה שבו אנו מתייחסים אחד לשני כמו אויבים. אין בזה שום היגיון. אני מכיר את המערכת הפוליטית: זה לא מסובך להקפיא הכול ולהתפשר. כולנו צאצאים של דורות של יהודים שחלמו על מדינה ריבונית ועצמאית ועכשיו אין מי שעוצר את הרכבת הזו שדוהרת לתהום".

אביגדור ליברמן נאם בנתניה: "אני בין אלו שסברו שאין מקום לסירוב לשרת בצה"ל, אין מקום לסירוב להתייצב למילואים, אבל אתם יודעים, הסרבנים האמיתיים הם אלו שמסרבים לשרת בצה"ל, אלו שמסרבים אפילו לעשות שירות אזרחי ואילו שמסרבים לצאת לעבוד. אלו שהתרגלו לחיות על קצבאות מהמיסים שאנחנו משלמים. הם הסרבנים האמיתיים"

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים