שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » סוריה: טיל נגד מטוסים נורה לעבר ישראל
תיעוד
דובר צה"ל הודיע כי טיל נגד מטוסים נורה משטח סוריה לשטח ישראל, וככל הנראה התפוצץ באוויר | התקשורת בסוריה דיווחה כי ישראל תקפה באזור טרטוס וחומס
חלק מהטיל שנפל בשטח ישראל | צילום: רשתות לפי סעיף 27א'

פיצוץ עז נשמע לפני זמן קצר (מוצ"ש) במרכז הארץ. דובר צה"ל מסר כי זוהה שיגור של טיל נגד מטוסים משטח סוריה לעבר ישראל. הטיל ככל הנראה התפוצץ באוויר, והפרטים נמצאים בבדיקה. עוד נמסר כי אין הנחיות מיוחדות לעורף.

חלק מהטיל שהתפוצץ | רשתות לפי סעיף 27א'

במקביל, מדווחת התקשורת הסורית על תקיפה ישראלית. מערכות ההגנה האווירית של המדינה הופעלו בין היתר בטרטוס ובחומס. בסוכנות הידיעות הסורית סאנא נטען כי המערכות הצליחו להפיל באזור חומס כמה מהטילים ששוגרו. גורם צבאי סורי אמר כי בסביבות השעה 00:20 תקפה ישראל בצפון-מזרח ביירות כמה מטרות באזור העיר חומס, ומערכות ההגנה האווירית הופעלו נגד המתקפה. נגרם נזק באזור.

עוד מבחזית החדשות

הפעם האחרונה שבה דיווחה סוריה על תקיפה בשטחה הייתה לפני כשבועיים וחצי. אז דיווחה הטלוויזיה הסורית הממלכתית כי ישראל תקפה כמה יעדים באזור דמשק. לפי הדיווח, מערכות ההגנה האווירית הופעלו. המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם, ארגון אופוזיציה שמקום מושבו בבריטניה, דיווח כי היעדים שהותקפו הם מחסני נשק ששייכים ללוחמי מיליציות פרו-איראניות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים