שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » סוף טוב: אלו התפקידים אותם ימלא חה"כ אמסלם
חה"כ אמסלם סיכם עם ראש הממשלה על הצטרפותו לממשלה בתפקיד שר במשרד המשפטים, שר לשת״פ אזורי והשר המקשר בין הממשלה לכנסת
חה"כ דודי אמסלם | צילום: מירי שמעונוביץ, משרד החוץ

הערב (שלישי) הושג סיכום בין חה"כ דודי אמסלם לראש הממשלה בנימין נתניהו, בדבר התפקידים אותם ימלא בממשלה. על פי הסיכום, אמסלם יצטרף לממשלה וימונה לשר במשרד המשפטים, שר לשת״פ אזורי והשר המקשר בין הממשלה לכנסת.

מלשכת אמסלם נמסר כי: "מתוך רצון לדאוג ולהשפיע על אופייה היהודי של המדינה והממשלה הלאומית שהוקמה ע"י בנימין נתניהו וסיעות הימין, נעתר הערב חה"כ דודי אמסלם לבקשתו של רה"מ והצטרף לממשלת ישראל. בפגישה שהוגדרה חיובית ולבבית סיכמו רה"מ בנימין נתניהו וחה"כ דודי אמסלם להמשיך את שיתוף הפעולה המוצלח והענייני שליווה את השניים בשנים האחרונות במטרה לקדם את הנושאים החברתיים הבוערים".

עוד מבחזית החדשות

אמש נועד נתניהו עם אמסלם ושר המשפטים יריב לוין, בניסיון לפתור את משבר חלוקת התפקידים בליכוד. בתום פגישה ממושכת שארכה מספר שעות סיכמו השלושה את המתווה שמאפשר את פתרון המשבר.

גורמים המקורבים לנתניהו אמרו לפני כחודש כי במסגרת המאמץ לסיים את המשבר הוצע לאמסלם לכהן כשר במשרד המשפטים וכשר המקשר בין הממשלה לכנסת, אולם בסביבת אמסלם הבהירו כי הוא "לא קיבל שום הצעה קונקרטית" וכי "מגעים כאלה לא מנהלים בתקשורת. אם יש לראש הממשלה הצעה בשביל אמסלם, הוא יודע היטב היכן למצוא אותו".בסביבת נתניהו טענו בנוסף כי לפני הקמת הממשלה הוצע לח"כ אמסלם לכהן כשר חוץ בחצי הראשון של הקדנציה, אולם הוא דחה את ההצעה.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים