שיתוף
תגובות
חדשות » סוער בדרום: נמשכים החיפושים אחרי שלושה נעדרים בערבה
נמשכים החיפושים אחרי שלושה בני אדם שנסעו סמוך לנחל ציחור | במשטרה מעריכים כי הם נסחפו עם רכבם לתוך הנחל | גם בשעות הלילה פעלו כוחות החילוץ ללא הצלחה
מזג אוויר
עין עבדת עליון - עין מעריף | צילום: יוליה חייבולייב רשות הטבע והגנים

גשמים כבדים ירדו ובכל מרחב הנגב, ים המלח ומדבר יהודה, שגרמו לשטפונות עזים. כוחות משטרה רבים בשיתוף היחידה האווירית, צה"ל ומתנדבים נוספים פועלים היום (שלישי) לאיתור שלושה נעדרים שנסעו ברכב בסמוך לנחל ציחור ואבד עמם הקשר. השלושה הספיקו להתקשר למשטרה ולהודיע שנכנסו לשיטפון, אך מאז לא ניתן להשיגם. נבדקת האפשרות שהם נסחפו עם רכבם לנחל הסמוך.

עין עובדת | דוברות כבאות והצלה דרום

כביש צאלים חסום | צילום: נתיבי ישראל

עקב השיטפונות המשטרה חסמה את כל היציאות מאילת לכיוון צפון. הבוקר נפתח לתנועה כביש 90 מצומת הערבה לאילת בשני הכיוונים, נסגר לתנועה כשעתיים לאחר מכן ונפתח שוב. חפ"ק מיוחד של כוחות הביטחון וההצלה הוקם בשטח במטרה לנהל את האירוע.

עוד מבחזית החדשות

מהמשטרה נמסר כי בשלב זה אין צפי לפתיחת הצירים, ציבור הנהגים מתבקש לגלות אחריות ולא להגיע לאזור החסימות ולא לנסות לחצות כבישים בהם יש מים או סחף על הכביש.

ממד"א נמסר כי 3 צעירות נפצעו קל וחולצו לאחר שנסחפו עם רכבן והובאו לצומת מנוחה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו להן טיפול רפואי ופינו אותן לבית החולים יוספטל עם פגיעות קור. כמה נהגים נוספים נתקעו בשל השיטפונות וחולצו.

מדובר צה"ל נמסר כי סך הכול חולצו 26 אזרחים על ידי גופי הביטחון והחילוץ השונים באזורי השיטפונות. כוחות צה"ל ממשיכים לפעול לחילוץ אזרחים נוספים ולסיוע באיתור הנעדרים. בנוסף, ציר 10 יהיה סגור גם היום, וייפתח בהתאם להערכת המצב ושינויי מזג האוויר.

החל מאתמול חלה ירידה ניכרת בטמפרטורות. היום יורגש חורף של ממש, גשם, ברקים, סכנת שיטפונות והצפות צפויים בערי החוף, יחד עם צפי לשלג בחרמון. הגשם צפוי להיחלש בהדרגה במהלך יום חמישי, ובסוף השבוע יהיה שוב שינוי במזג האוויר עם התחממות הדרגתית, וטמפרטורות נוחות.

בנחל שיטים נסחף אופנוען בשיטפון, כוחות היחידה לחילוצים מיוחדים של תחנת אילת הוקפצו למקום והוא חולץ. בנחל פארן נסחפה נהגת עם רכבה, מסוק 669 הוזנק לחלצה.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים