שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » סגן יו"ר הכנסת תקף את אהוד ברק: "במדינות אחרות הוא היה מועמד לתלייה"
סגן יו"ר הכנסת ניסים ואטורי התייחס לקריאת ראש הממשלה לשעבר ל"מרי אזרחי לא אלים" | לדבריו: "מגיע לו מאסר של 20 שנה לפחות"
סגן יו"ר הכנסת ניסים וטורי | צילום: דני שם טוב דוברות הכנסת

יו"ר הכנסת, ניסים ואטורי, תקף הבוקר (ראשון) ברדיו צפון את ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, שקרא אתמול בהפגנה בחיפה "להגביר את המחאה ולעבור למרי אזרחי". לדברי ואטורי, "במדינות אחרות אני חושב שאדם כזה היה מועמד לתלייה. אבל ישראל דמוקרטית, אז מגיע לו מאסר של 20 שנה לפחות".

לטענת ואטורי, "אדם כזה צריך לשבת מאחורי סורג ובריח, אני מקווה למצוא זמן בין כל העיסוקים שלי להגיש תלונה במשטרה נגדו. לאיפה הגענו?". עוד הוסיף ואטורי כי "זה ביזיון מה קורה לאנשים האלה כשהם מזדקנים".

עוד מבחזית החדשות

כזכור, במהלך נאומו בחיפה אתמול, אמר אהוד ברק כי "מה שנתניהו מוביל עבד בפולין והונגריה, אך לא יעבוד פה כי אנחנו נילחם ואנחנו לא מפחדים מאף אחד ומשום דבר". לדבריו, "מטרת המחאה חייבת להיות ברורה, אין פשרות עם מי שניסה לרסק את הדמוקרטיה, נכשל הפעם ופועל להצליח תחת תעמולת כזב ומסכי עשן. מעל חקיקת ההרס שהחלה מתנוסס דגל שחור, ויש לפעול להפסקתה ולהרחקת אלה שמקדמים אותה. לשם כך על המחאה להתגבר ולעבור למרי אזרחי, אי ציות אזרחי בלתי אלים. זהו התסריט שכבר נכתב על ידי מהטמה גנדי, מרטין לותר קינג ועוד רבים. אני קורא לאזרחי ישראל להתכונן לפעול, וכשתבוא הקריאה, להיענות לה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים