שיתוף
תגובות
חדשות » סאגת אנג'ל: נשיא המדינה עומד מאחורי ניסיון הפיוס
זמן קצר לאחר שיצא מבית משפחת אדלשטיין, כתב יו"ר דירקטוריון אנג'ל עמר בר לב בפייסבוק: "במכתב אינני מתעלם מהאירועים כמו גם איני מתעלם מהפייק ניוז שהופץ סביבם"
עמר בר לב ובעלי מאפיית אנג'ל בניחום אבלים | צילום: באדיבות המצלם

כשעה לאחר שהפתיע עם ביקור ניחומים בבית מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין זצוק"ל ברחוב ראב"ד בבני ברק, יו"ר דירקטוריון אנג'ל עמר בר לב התייחס לכך בדף הפייסבוק שלו, שם הוא ספג ביקורת קשה מצד אזרחים חילונים שהתאכזבו ממה שהם מכנים "כניעה" ו"התרפסות" בפני הציבור החרדי.

"לפני זמן קצר שבתי מביקור תנחומים בביתו של מרן הרב אדלשטיין זכר צדיק לברכה", כתב בר לב בדף הפייסבוק שלו. "ביקור תנחומים בימי השבעה הוא הזדמנות בנוסף להבעת תנחומים גם לשיח כנה, הבעת צער ואיחוי ויישור הדורים. במהלך הביקור העברתי לבני המשפחה מכתב השתתפות בצערם". לדברי בר לב: "במכתב אינני מתעלם מהאירועים כמו גם איני מתעלם מהפייק ניוז שהופץ סביבם ולמה שהתחולל עקב כך ועל כך אני מצטער".

עוד מבחזית החדשות

כעת מתברר כי מי שהיה מעורב בנושא, והוביל לסיום הסאגה, הוא לא אחר מנשיא המדינה יצחק הרצוג. ביום רביעי האחרון, הגיע הנשיא לבית מרן ראש הישיבה, ובשיחה עם בני משפחתו, דיבר הרצוג בין היתר, על המצב בחברה הישראלית, על "הפילוג בעם ועל חשיבות הרגעת הרוחות. במהלך השיחה, עלתה סוגיית מאפיית אנג'ל, והחרם בעקבות התבטאותו של בר-לב. בהמשך, שוחח הנשיא גם עם בר לב, מה שהוביל להתנצלות מצידו, וליישוב המחלוקת.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים