שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נתניהו על האופוזיציה: "עכשיו הם מבינים שאנחנו יכולים לחוקק בלעדיהם"
ראש הממשלה התראיין לטלוויזיה בארה"ב ואמר כי "אנחנו צריכים להחזיר את הדמוקרטיה הישראלית למסלול" | עוד אמר: "אנשים לא מבינים דמוקרטיות"
ראש הממשלה בנימין נתניהו | צילום: לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין היום (חמישי) לטלוויזיה בארה"ב בתוכנית Good Morning America, והתייחס לקידום החקיקה המשפטית ולמערכת היחסים עם ארצות הברית. נתניהו סיפר כי נשיא ארה"ב ג'ו ביידן הזמין אותו לארצות הברית בהמשך השנה, ותיאר כי הוא הוזמן לביקור בחודש ספטמבר. "אני מקשיב לביידן" ציין נתניהו "אנחנו מתקדמים עם החקיקה הכי לאט שאפשר".

עוד אמר ראש הממשלה "אני חושב שאנחנו חייבים להחזיר את הדמוקרטיה הישראלית למסלול" והוסיף "'אני חושב שישראל תהיה דמוקרטיה חזקה יותר לאחר שיאושרו כמה רפורמות. אנחנו מנסים להביא את המטוטלת לאמצע". לדברי נתניהו: "עילת הסבירות זה תיקון קטן, זה מתואר כקץ הדמוקרטיה הישראלית אבל כשהאבק ישקע כולם יראו".

עוד מבחזית החדשות

נתניהו דיבר גם על שיחות ההידברות עם האופוזיציה: "השהינו את החקיקה כדי להשיג פשרה אבל לא הצלחנו. עכשיו הם רואים שאנחנו יכולים לחוקק בלעדיהם ואני מקווה שהם ירצו שנחוקק ביחד איתם". לדבריו, המטרה היא להשיג הסכמה רחבה בציבור, ולאו דווקא עם הפוליטיקאים שבאופוזיציה.

"אנשים לא מבינים דמוקרטיות" אמר נתניהו לסיכום "יכולות להיות מחלוקות, ואנשים מביעים את דעתם ומפגינים. בסוף מתקבלות החלטות דמוקרטיות חשובות".

יש לציין, כי מאז שנבחר לראשות הממשלה, נתניהו לא התראיין לתקשורת הישראלית, והוא העדיף להעביר את מסריו בתקשורת הזרה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים