שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נתניהו עושה סוף לשמועות: צחי ברוורמן יהיה ראש הסגל
נתניהו הוציא תגובה לפרסומים האחרונים הקשורים למקורביו, ואמר כי הוא "מגבה לחלוטין את ראש הסגל צחי ברוורמן, שימונה לתפקיד ראש לשכת רה"מ כפי שסוכם"
ראש הסגל המיועד בלשכת ראש הממשלה צחי ברוורמן | צילום: דוברות הכנסת עדינה ולמן

היום (רביעי) הגיב ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו לפרסומים אודות הנעשה בלשכתו, ובדיקות הפוליגרף אליה נשלחו מקורביו. בהודעת הליכוד נמסר כי "ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו מגבה לחלוטין את ראש הסגל צחי ברוורמן והוא ימנה אותו לתפקיד ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה כפי שכבר סוכם".

הודעת הליכוד מגיעה לאחר שנפוצו שמועות כי נתניהו שוקל לבצע שינויים בהרכב לשכתו, בעקבות תוצאות בדיקת הפוליגרף. מספר שעות לאחר הבדיקות הודיעו במפלגה כי כלל עובדי הלשכה שנשלחו לבדיקה יצאו דוברי אמת. למרות זאת, חברת הכנסת טלי גוטליב צייצה "אמרתי שאינני מאמינה לפוליגרף עד שאראה בדיקה. תהו איך אני מעזה. והנה מסתבר שאחד הנבדקים לא נמצא דובר אמת. לא בא לי להשוויץ ולומר שצדקתי, אבל צדקתי. ואגב, אחד היועצים עופר גולן לא נבדק בפוליגרף, הוא בחו״ל. רק אומרת".

עוד מבחזית החדשות

בשבועות האחרונים המתח בלשכת נתניהו הגיע לשיאים חדשים, כאשר הנושא המרכזי הוא העימות הפומבי בין בכירי הלשכה, ראש הסגל המיועד צחי ברוורמן והיועץ הפוליטי איקי כהן לבין חברות הכנסת טלי גוטליב ודיסטל אטבריאן. 

כזכור, המתיחות החלה כאשר גוטליב תקפה באופן פומבי את בכירי הלשכה וטענה שהדליפו לעיתונאי בן כספית, פרטים משיחה אישית שקיימו איתה. גם דיסטל אטריבאן תקפה את  ברוורמן והאשימה אותו בהדלפה לכספית. כמו כן היא כתבה כי הוא החליט "לפתוח חזית" מול נשות הליכוד. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים