שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נתניהו נתן אור ירוק לעסקת טיעון
"לא בכל מחיר"
גורמים שעודכנו בפרטי הפגישה מסרו כי בפגישת המשא ומתן שהתקיימה אמש, פרקליטיו של ראש הממשלה לשעבר הפצירו בו לקבל את ההסכם
נתניהו בבית המשפט עם עורכי דינו | צילום: אורן בן חקון - פול

ראש האופוזיציה ויו"ר הליכוד ח"כ בנימין נתניהו נתן אישור היום (שני) להתקדם במגעים להסדר טיעון שגובש בשבועות האחרונים. הצדדים הביעו נכונות להמשיך בשיח בעקבות המתווה. כך מפרסמת פרשנית המשפט ב'כאן חדשות' תמר אלמוג.

גורמים שעודכנו בפרטי הפגישה מסרו כי בפגישת המשא ומתן שהתקיימה אמש בביתו של אחד מעורכי הדין של בנימין נתניהו, פרקליטיו של ראש הממשלה לשעבר הפצירו בו לקבל את ההסכם, אך הוא הבהיר שלא יקבל אותו בכל מחיר.

בפגישה שנערכה אמש נכחו, פרט לעורכי הדין, גם כל בני משפחתו של ראש האופוזיציה, רעייתו שרה ובניו יאיר ואבנר, וכן מקורבו נתן אשל. נתניהו לפי שעה, מעוניין בקידום ההסכם אבל מקווה עדיין לשיפורו.

כפי שפורסם בכאן חדשות בני משפחתו של נתניהו עדיין מתנגדים, בעוצמות שונות, למהלך. בסוף הפגישה הוחלט להאיץ את המגעים מול היועץ המשפטי לממשלה במטרה לקבל החלטה בימים הקרובים.

נתניהו עצמו לא התייחס עד כה להסכם, בציוץ שפרסם היום בטוויטר הוא מתייחס לגיוס ההמונים שערכו עבור הוצאות המשפט ואשר חצה את רף ה-2.5 מיליון ש"ח: "תודה לכם, המוני אזרחי ישראל, על התמיכה האדירה והאהבה המופלאה שלכם בימים האחרונים. חום הלב שלכם ריגש אותי ואת בני משפחתי בהתרגשות שאין שנייה לה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים