שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נתניהו: "נעמיק את הסכמי השלום הקיימים עם מדינות ערב"
בישיבה הממשלה הבוקר סתר ראש הממשלה נתניהו את דברי מזכיר המדינה האמריקאי: "הסכם הגרעין עם איראן לא מת" | ממשלת לפיד: "הם לא היו מאוחדים סביב שום מטרה לאומית
ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה | צילום: חיים צח / לע"מ

בישיבת הממשלה היום (שלישי) בראשות רה"מ בנימין נתניהו אושרו מינויי סגני השרים וחברי הקבינט המדיני-ביטחוני.

בפתח הישיבה, תקף נתניהו את הממשלה היוצאת וטען "הממשלה הקודמת לא הייתה מאוחדת סביב שום מטרה לאומית. הייתה להם רק מטרה אחת, למנוע את הרגע הזה. מעבר לכך, שום דבר. כל אחד משך לכיוון אחר, והכל עמד במקום. היה חוסר מעש בכמה נושאים בממשלה הקודמת. אנו מאוחדים למען מטרות לאומיות נרחבות".

עוד מבחזית החדשות

עוד אמר נתניהו לגבי הסכמי אברהם "אנחנו נחושים להעמיק את ההסכמים הקיימים עם מדינות ערב ולהוביל לפריצות דרך עם מדינות נוספות". במקביל, סתר דבריו של מזכיר המדינה האמריקני, וטען "בניגוד לדעה הרווחת, הסכם הגרעין המסוכן לא ירד מהפרק".

נתניהו התייחס גם ליוקר המחיה ואמר "אנחנו נפעל להקל על אזרחי ישראל, שספגו עליות מחירים קשות בשנה האחרונה, כתוצאה משילוב של האינפלציה העולמית וחוסר המעש המוחלט של הממשלה היוצאת, שלא נקטה את הצעדים המינימליים שהיו יכולים להקל, ואפילו למנוע, את המצב שהתרחש. אמש קיימתי דיון כלכלי ראשון עם שר האוצר, שר הכלכלה ופרופ' אבי שמחון על צעדי החירום המיידים שננקוט בעניין זה בימים הקרובים".

בתוך כך, חברי הקבינט הביטחוני-מדיני בממשלה החדשה יהיו השרים הבאים: רה"מ נתניהו, שר הביטחון יואב גלנט, שר המשפטים יריב לוין, שר החוץ אלי כהן, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, שר האוצר בצלאל סמוטריץ', שר הפנים והבריאות אריה דרעי, שר החקלאות אבי דיכטר, השר לעניינים אסטרטגיים רון דרמר, שר האנרגיה ישראל כ"ץ ושרת התחבורה מירי רגב. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים