שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נתניהו למנהיגי המערב: "לכולם יש דעה על ישראל, אני לא מגיב לוויכוחים פנימיים בדמוקרטיות אחרות"
מתקפת נגד
ראש הממשלה טען בריאיון בפוקס ניוז כי גם בארה"ב יש מחלוקת סביב בית המשפט העליון "אבל אני לא מעוניין להגיב על זה, אבל אנשים בוחרים להגיב על שלנו"
ראש הממשלה, בנימין נתניהו | צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין הלילה (ראשון) לפוקס ניוז ואמר "אני בתפקיד 16 שנים בסך הכול, ומעולם לא הגבתי על ויכוחים פנימיים בדמוקרטיות אחרות. מנהיגים אחרים יכולים לבחור לעשות את זה".

עוד תקף נתניהו "לכולם יש דעה על ישראל, אין להם דעה על הזכויות בצרפת או ההפגנות שם או הוויכוחים שמתנהלים במדינות אחרות". יש לציין כי ראש הממשלה מסרב להתראיין לתקשורת הישראלית ואתמול אף נטש את מסיבת העיתונאים עם שרת התחבורה לפני שאלות הכתבים.

עוד מבחזית החדשות

לטענת ראש הממשלה "יש לכם ויכוח גדול בין בית המשפט העליון לרשות המבצעת בארה"ב. אני לא מעוניין להגיב על זה, אבל אנשים בוחרים להגיב על שלנו. זה בסדר, אנחנו נקבל את ההחלטות שלנו. במדינות דמוקרטיות ריבוניות, הממשלה הנבחרת על ידי העם מקבלת את ההחלטות, וכך זה יהיה בישראל".

מאז הודיע שר המשפטים יריב לוין על הרפורמה המשפטית בישראל, שרים ומנהיגים במדינות המערב קראו לממשלה להגיע להסכמה רחבה ולהימנע משינויים חד צדדיים במערכת המשפט. נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן אף שוחח עם נתניהו לפני שביטול עילת הסבירות אושר בכנסת, וקרא לו להגיע להסכמה רחבה.

בריאיון ל-CNN נשאל נתניהו אם הוא צופה השלכות מצד ארה"ב לאחר אישור ביטול עילת הסבירות. נתניהו השיב כי היחסים בין ישראל לארה"ב עדיין חזקים. "שנינו מעוניינים לחסום את איראן, ומעוניינים בקידום שלום. זו הסיבה שחזרתי לשרת את ישראל כראש הממשלה. המטרות האלה ברות השגה ונשיג אותן יחד. אני חושב שזה יחזק את הבריתות שלנו, לא יחליש".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים