שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נתניהו: "לא עוצרים ראשי אופוזיציה, זו אמירה אומללה"
רה"מ התייחס הערב במסיבת עיתונאים לאמירתו של צביקה פוגל וכינה אותה "אמירה אומללה" כמו כן הציג את "תכנית החירום הכלכלית" להתמודדות עם יוקר המחיה
ראש הממשלה בנימין נתניהו | צילום: עמוס בן גרשום - לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (רביעי) במסיבת עיתונאים שקיים עם שר האוצר בצלאל סמוטריץ' שבה הוצגו עיקרי "תכנית החירום הכלכלית" להתמודדות עם יוקר המחייה גם לנושאים ציבוריים הנמצאים על סדר היום.

ראש הממשלה התייחס לאמירותיו של חה"כ צביקה פוגל מעוצמה יהודית, שעוררו סערה כשקרא לעצור את בני גנץ ויאיר לפיד בגין "בגידה במולדת". לדברי נתניהו: "לא עוצרים ראשי אופוזיציה, זו אמירה אומללה".

עוד מבחזית החדשות

בנוסף אמר ראש הממשלה "אני מבקש להרגיע את השיח הציבורי. המדינה לא תיהרס, הדמוקרטיה לא תחרב, מהות הדמוקרטיה מעבר לאיזון בין שלוש הרשויות וכמובן שלטון הרוב זה כיבוד זכויות הפרט. מהות הדמוקרטיה היא שוויכוחים, לרבות זה שאנחנו מתווכחים בו היום, הם נעשים לא עם כדורים ולא עם קליעים, הם מוכרעים למעשה בקלפיות ובהכרעה בהצבעות בכנסת או בפרלמנט"

עוד אמר ראש הממשלה "אנחנו יכולים לא להסכים. בדמוקרטיה לא מסכימים, בדמוקרטיה מגיעים בסוף להכרעה אם אין הסכמה, אבל חייבים גם לתחום את מגבלות השיח. אז אני רוצה להגיד מה שאמרתי אתמול ואני חוזר על זה: בדמוקרטיה לא עוצרים את ראשי האופוזיציה, ובדמוקרטיה האופוזיציה לא קוראת לשרי הממשלה נאצים ולממשלה שנבחרה עכשיו ברוב קולות הרייך השלישי. צריך להירגע, ומעל הכל, רק מוסף, אין גם אלימות. אין אלימות. אין היתר לאלימות, אין היתר לחסום כבישים ואין דברים אחרים שהם פוגעים באופן פולשני בזכויותיהם של כל אזרח ואזרח. אנחנו נדון ברצינות, אנחנו בוודאי גם נתווכח באופן נוקב, אנחנו בסוף נכריע ואנחנו בסוף גם נצליח".

ראש הממשלה מתח ביקורת גם על ראשי האופוזיציה ואמר: "אני אומר לראשי האופוזיציה שממלאים פיהם מים, למה אתם לא מוקיעים שלטים שקוראים לממשלה הזו "הרייך השלישי" ומציגים את יריב לוין במדי אס.אס, למה אינכם מגנים בכל לשון ובכל פה את הקריאות של גורמים באופוזיציה שאנחנו נאצים, איפה אתם?".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים