שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » נתניהו: הקבינט יגבש מתווה לקראת חנוכה
לקראת סגר לילי?
לאור העליה הדרמטית בנתוני התחלואה שנרשמה לאחרונה אמר נתניהו כי "בימים האחרונים אנחנו רואים עלייה תלולה ומדאיגה בתחלואה, הקבינט יתכנס היום ויחליט לגבי חנוכה"
נתניהו מכריז על "שגרת קורונה" | צילום: קובי גדעון, לע"מ

בפתח ישיבת הממשלה היום, התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו לעלייה הדרמטית במספר החולים בימים האחרונים ואמר כי "בימים האחרונים אנחנו רואים עלייה תלולה ומדאיגה בתחלואה בקורונה", כשהוא מבסס את דבריו על נתוני התחלואה של שבת שעמדו על 986 נדבקים חדשים אובחנו בשבת, ואחוז החיוביים עלה דרמטית ל-3.9%.

נתניהו פתח ואמר כי "בימים האחרונים אנחנו רואים עלייה תלולה ומדאיגה בתחלואה בקורונה. הקבינט יתכנס היום ונשמע את הצעות משרד הבריאות לבלימה, ונחליט מה קורה בחנוכה, אנחנו רוצים שתחגגו ביחד אבל חוששים מהעלייה", הוסיף ראש הממשלה,. "על כולנו להמשיך להישמע להנחיות, וחבל שזה כנראה לא קורה".

נתניהו הזכיר כי דיבר בסוף השבוע האחרון עם מנכ"ל חברת התרופות האמריקנית פייזר על "הקדמת הבאת החיסונים לישראל, והגדלת הכמות לשישה מיליון מנות, אנחנו נערכים למבצע לוגיסטי של קליטת החיסונים, וניתן לראות את האור בקצה המגפה".

כזכור, 'מודרנה' דיווחה הבוקר כי היא חתמה הסכם עם משרד הבריאות של ישראל לאספקת 4 מיליון חיסונים נוספים נגד הקורונה. "אנו מעריכים את האמון מצד ממשלת ישראל ומשרד הבריאות בהחיסון שלנו נגד  COVID-19, כפי שבא לידי ביטוי בהזמנה שנייה זו", מסר סטפן בנסל, מנכ"ל מודרנה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים