שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נתניהו הכריז: "גלית דיסטל אטבריאן, שרת ההסברה, מאי גולן – שרה במשרד רה"מ"
כחלק מניסיונותיו של רה"מ לרצות את חברי מפלגתו מונתה היום מאי גולן לשרה במשרד ראש הממשלה וגלית דיסטל אטבריאן לשרת ההסברה
ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה | צילום: חיים צח / לע"מ

במטרה לרצות את מאוכזבי מפלגתו הודיע היום (שני) ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת סיעת הליכוד כי החליט למנות את מאי גולן לשרה במשרד ראש הממשלה ואת גלית דיסטל אטבריאן, שמונתה עם הקמת הממשלה לשרה במשרד רה"מ, לשרת ההסברה.

בפתח ישיבה הסיעה אמר ראש הממשלה כי "בשבוע האחרון התחלנו בביצוע המדיניות אותה הבטחנו לציבור – ולשמה נבחרנו". "אנחנו לא ממתינים, ואני חושב שכבר מרגישים זאת היטב. הקמנו ממשלה אחרת, עם מדיניות אחרת, ויש לנו כוונה להתנהל אחרת, בכלכלה, ביחסי החוץ, בביטחון, בבלימת איראן, בתחבורה, בתחום המשפטי, בחינוך, ובכל תחום".

עוד מבחזית החדשות

עוד אמר ראש הממשלה "קיבלנו מנדט ברור מהציבור כדי לבצע את מה שהבטחנו בבחירות, וכך נעשה, זאת מהות הדמוקרטיה, זה מימוש רצון הבוחר. אנחנו לא נבהלים מהקמפיין התקשורתי החד צדדי נגדנו, ואנחנו לא נרתעים אל מול ההסתה שמשתוללת נגדנו. אנחנו מגנים בתקיפות את החרפה שבשתיקת האופוזיציה ומערכת אכיפת החוק. עומדים מאחורינו למעלה משני מיליון אזרחים ו-64 מנדטים, שבשליחותם אנו פועלים".

מאי גולן, שעם הקמת הממשלה לא קיבלה תפקיד כפי שרצתה, לא הגיעה בשבוע שעבר למליאה והודיעה שהיא לא חשה בטוב. מקורביה אמרו כי "הציפייה היחידה שלה היא שיעמדו בהתחייבות שניתנה לה להתמנות לשרה בממשלה. מאי הוכיחה את נאמנותה לראש הממשלה בכל שלב ושלב, נלחמה בכל הכוח להפלת הממשלה הקודמת ואף שילמה על כך מחיר אישי".

לגולן הוצע בשבוע שעבר לעמוד בראשות ועדת הכלכלה, אך היא סירבה לתפקיד בטענה שלח"כ דוד ביטן יש זכות ראשונים על הוועדה, והוא אכן מונה לתפקיד.

ביום השבעת הממשלה יצאה גולן מהכנסת לאחר שהבינה שהסיכומים שאליהם הגיעה עם נתניהו לא יצאו לפועל. בהמשך הייתה אמורה גולן להתמנות לסגנית שרה במשרד ראש הממשלה, אבל החוק הנוכחי לא מאפשר יותר משני סגני שרים במשרד ולכן המינוי לא יצא לפועל. בסופו של דבר. מי שתכהן בתפקיד שרת ההסברה תהיה גלית דיסטל אטבריאן, שעם הקמת הממשלה מונתה תחילה לתפקיד שרה במשרד רה"מ.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים