שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נתניהו בראיון לתקשורת האמריקאית: "נישאר מדינת חוק"
הממשלה החדשה
"זה קו אדום, שליטה במשרד הביטחון – בידי הליכוד" | "לא נפגע בזכויות המיעוטים. לא אתן לזה לקרות" | על טראמפ: "אדם חסר כבוד"
טראמפ ונתניהו | צילום: Shealah Craighead, הבית הלבן

ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, העניק אמש ראיון עיתונאי ארוך בשפה האנגלית, בפעם הראשונה מאז הבחירות. הראיון נערך עם העיתונאית האמריקאית בארי וייס מאתר "קומון סנס". בראיון מנסה נתניהו להרגיע את הביקורת העולמית על הקואליציה המסתמנת. "מדיניות הממשלה תיקבע ע"י הליכוד ועל ידי. היו הרבה נבואות זעם בעבר לגבי הממשלות שלי ואף אחת מהן לא התגשמה. אני שמרתי על הדמוקרטיה הישראלית. ישראל לא תנוהל לפי חוקי התלמוד. לא נאסור על קיומם של ארגוני להט"ב. נישאר מדינת חוק", אמר נתניהו.

נתניהו התייחס בראיון לחששות הבינלאומיים מפני מדיניות הממשלה החדשה, והפחד מכך שמפלגות הימין הקיצוני יחזיקו במשרד הביטחון: "אני אמרתי להם שזה לא יקרה. זה קו אדום – משרד הביטחון בידי הליכוד. שליטה במשרד הביטחון אינה רק ליירט טילים, אלא גם להכריע לגבי מדיניות שעשויה להבעיר את השטח. אני רוצה להימנע מכך. יש לנו קשר עמוד עם ארה"ב ועם שאר הדמוקרטיות המערביות, גם אם לפעמים יש לי ביקורת על העמדות שלהן". נתניהו אמר בראיון כי הוא מעוניין בביצוע רפורמה משפטית, אך טען: "לא נפגע בזכויות המיעוטים. לא אתן לזה לקרות".

עוד מבחזית החדשות

בהמשך מתח נתניהו ביקורת על הנשיא האמריקאי לשעבר, דונלד טראמפ, שפגש בסוף השבוע האחרון מכחישי שואה: "הוא אדם חסר כבוד. ההחלטה של טראמפ להיפגש איתם לארוחת ערב היתה שגויה ולא במקום. אני חושב שזו היתה טעות. הוא לא היה צריך לעשות את זה. הוא היה תומך גדול של ישראל ואני מעריך את כל מה שהוא עשה עבור ישראל. הוא עשה טעות ואני מקווה שהוא לא יחזור עליה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים