שיתוף
תגובות
חדשות » נתניהו בפיקוד צפון: "מי שצריך תזכורת לקווים האדומים שלנו, יקבל אותה"
רה"מ ושר הביטחון גלנט סיירו בפיקוד הצפון בפעם הראשונה מאז הקמת הממשלה. נתניהו שוחח אתמול עם בכירי איפא"ק בניסיון ללחוץ על ארה"ב להצטרף למאבק מול איראן
סיור ראש הממשלה בנימין נתניהו בפיקוד צפון | צילום: עמוס בן גרשום לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט סיירו היום (שלישי) בפיקוד צפון. בנאום שנשא במקום התייחס נתניהו, לראשונה מאז שובו לתפקיד, לאיום מצד איראן: "מי שצריך תזכורת לקווים האדומים שלנו, יקבל אותה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבה בפיקוד צפון | צילום: עמוס בן גרשום לע"מ

עוד אמר נתניהו "האויב העיקרי שאנחנו ניצבים מולו הוא משטרת הטרור באיראן ושלוחותיה בסוריה ולבנון. אנחנו נחושים להיאבק בניסיונות של איראן לפתח ארסנל גרעיני, נחושים להיאבק בכל ניסיון התבססות שלה בגבולותינו הצפוניים בסוריה, ונחושים להיאבק בכל ניסיון של חיזבאללה לגלות תוקפנות נגדנו בלבנון".

עוד מבחזית החדשות

אתמול שוחח נתניהו עם בכירי הנהלת איפא"ק, השדולה הפרו-ישראלית בקונגרס האמריקני ואמר כי "הגיע הזמן שישראל וארה"ב יישרו קו, יחד עם מדינות אחרות, בנוגע למאבק מול איראן". עוד אמר נתניהו בשיחה: "אני מצפה לדבר על כך עם הנשיא ג'ו ביידן וצוותו. יש כיום לנושא יותר תמימות דעים מכול תקופה אחרת". הדברים נאמרו ברקע הודעתו של היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב ג'ייק סאליבן כי יבקר בישראל והצהיר כי לוושינגטון וירושלים יש את "אותן מטרות יסוד" בנוגע לאיראן.

סוכנות הידיעות הסורית סאנא דיווחה בשבוע שעבר, כי מערכות ההגנה האווירית של דמשק התריעו על תקיפה ישראלית. עוד דווח כי הדי פיצוצים נשמעו ברחבי העיר. מקור צבאי סורי מסר לאחר מכן לתקשורת במדינה כי ישראל תקפה באזור שדה התעופה הבינלאומי של דמשק באמצעות טילים, וכתוצאה מהתקיפה נהרגו שני חיילים ושניים נוספים נפצעו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים