שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נתניהו בישיבת הממשלה: אף אחד מראשי האופוזיציה לא גינה את הקריאות למותי
ראש הממשלה התייחס בפתח ישיבת הממשלה להסתה הפרועה ולהתבטאויות הקשות נגדו ונגד הממשלה בראשותו ותקף: "החופש להפגין הוא לא החופש להסית"
ראש הממשלה בנימין נתניהו | צילום: לע"מ

בפתח ישיבת הממשלה הבוקר (ראשון) התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו לדבריה המזעזעים של אחת ממובילות המחאה, שקמה ברסלר שהשוותה את מפלגת הציונות הדתית לנאצים ואמר: "אנחנו עושים מאמצים אדירים להרגעת הרוחות וניסיון להגעת הסכמה ציבורית רחבה לגבי הרפורמה המשפטית, לכן אני לא יכול לקבל את קריאות ההסתה שמגיעות מראשי המפלגה, יותר נכון מראשי הפגנות השמאל".

נתניהו ציין מספר התבטאויות חמורות שנשמעו בימים האחרונים ואמר: "פעילה מובילה בהפגנות השמאל מכנה את שרי הממשלה נאצים, פעיל בולט במחאה הגיב לשרה בממשלה בטוויטר, את גרועה מהנאצים. לא חלפו מספר שעות מהאמירות המזעזעות הללו ובהפגנת השמאל אמש במודיעין קראו המפגינים למותי ולמות רעייתי שתהיו בבית הקברות כבר בשנה הבאה".

עוד מבחזית החדשות

נתניהו תקף את ראשי האופוזיציה ואמר: "עד עכשיו אף אחד מראשי האופוזיציה לא ראה לנכון לגנות את הדברים החמורים הללו. אני קורא להם לעשות זאת ולהצטרף אלינו להרגעת הרוחות בעם".

עוד הוסיף ראש הממשלה: "אני מצפה מגורמי אכיפת החוק לפעול בתוקף נגד ההסתה ולבוא חשבון עם המסיתים. עד עכשיו לא נעשה כמעט שום דבר משמעותי נגד ההסתה הפרועה הזו. החופש להפגין הוא לא החופש להסית".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. מר נתניהו! וכי אתה כל-כך תמים ומחכה שאויביך יגנו את מי שרוצה במותך ומות שרה? עדיין אינך יודע עם איזה טיפוסים מנוונים יש לך עסק? הברירה בידך: או להמשיך לנהוג איתם כג'נטלמן למרות כל מה שהם עושים ורוצים או לנהוג כמוהם. הרי כל רצונם של המתיימרים לנהוג כדמוקרטים הינה הפלת ממשלת הימין בראשותך ולעזזאל החוק של בחירות חופשיות-והכול בעזרת בית המשפט, העיתונות ובעיקר גורמי-חוץ המממנים אותם. דרושה יד-חזקה כפי ש בן גוריון נהג בזמנו במפלגת חירות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים