שיתוף
תגובות
חדשות » נתב"ג: ניסיון להברחת ענק של סיגריות וטבק
תיעוד
בני זוג מבלגיה חשודים בהברחת מאות פקטים של סיגריות ויחידות טבק לחימום בשווי של כ-400,000 שקלים, אשר גובה המס שלהם הוא כ-250,000 שקלים
סיגריות | צילום: דוברות המשטרה

בני זוג מבלגיה עברו בשבוע שעבר במסלול הירוק בנתב"ג, והתבקשו להעביר את כבודתם במכשיר השיקוף. לתדהמת המוכסים התברר כי ברשותם 868 פקטים של סיגריות תוצרת חוץ ו-1,430 יחידות טבק לחימום, בשווי של כ-400,000 שקלים, שסך המיסים עליהם הוא כ-250,000 שקלים.

הסיגריות שנתפסו | צילום: דוברות המשטרה

מבקשת המעצר והשחרור בערובה שהגישה יחידת הסמים של מכס נתב"ג עולה כי המזוודות של החשודים היו ללא תגי זיהוי, שאמורים להיות מוצמדים למזוודות, על פי החשד כדי להקשות על הגילוי של עובדי המכס. התביעה גם ציינה בבקשה כי תופעת הברחת הסיגריות נמצאת במגמת עלייה בשנים האחרונות.

עוד מבחזית החדשות

בית משפט השלום בראשון לציון קיבל את הסכמות הצדדים לגבי תנאי השחרור בערובה, בכלל זה התחייבות עצמית בסך 50,000 עבור כל אחד מהם, ערבות צד ג' בסך 50,000 שקלים והפקדת 20,000 שקלים עבור כל אחד מהחשודים.

לגבי איסור יציאה מהארץ ולאחר שבא כוחם של החשודים טען שמדובר בתושבי חוץ, המגיעים ארצה פעם או פעמיים בחודש לביקור קרובי משפחה והם מטופלים ב-12 ילדים, קבע כב' השופט גיל גבאי על עיכוב יציאה מהארץ עד ליום ראשון 9.7.2023.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים