שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » נשיא רוסיה לשעבר: "אין ברירה, חייבים לחסל את זלנסקי"
במוסקבה טענו שאוקראינה ניסתה להתנקש בחייו של הנשיא פוטין באמצעות מל"טים שהתפוצצו על הקרמלין | בתגובה קרא נשיא רוסיה לשעבר לחסל את נשיא אוקראינה
הפיצוץ בקרמלין

נשיא רוסיה לשעבר דמיטרי מדבדב קרא אמש (רביעי) לחסל את נשיא אוקראינה זלנסקי. קריאתו של מדבדב מגיעה בעקבות טענותיה של רוסיה שאוקראינה ניסתה לפגוע בקרמלין ולהתנקש בחייו של הנשיא פוטין באמצעות שני מל"טים. לעומת זאת, אוקראינה הכחישה כל קשר לאירוע.

לדברי מדבדב "אחרי מתקפת הטרור, אין ברירה חוץ מלחסל את זלנסקי" המכהן היום כסגן יושב ראש המועצה לביטחון לאומי ועומד בראש מפלגת השלטון ברוסיה, לאחר שכיהן כנשיא רוסיה בין 2008 ל-2012 וכראש ממשלת רוסיה בין 2012 ל-2020.

עוד מבחזית החדשות

בסרטונים שהופצו ברשתות החברתיות ביממה האחרונה ניתן לראות כלי טיס מתקרב לקרמלין ומתפוצץ בסמוך אליו. במוסקבה טענו שהמל"טים יורטו והמתקפה סוכלה. כמו כן נטען שפוטין כלל לא שהה בקרמלין בעת ההתקפה. הרוסים הצהירו שהם רואים באירוע כפעולת טרור של אוקראינה וכניסיון התנקשות בפוטין. "רוסיה שומרת על זכותה להגיב מתי וכיצד שהיא תראה לנכון", נמסר מהקרמלין.

אוקראינה הכחישה בתוקף כול מעורבות בתקיפה, וטענה שאינה יודעת מי האחראים. גורמים בכירים בממשל האוקראיני טענו שמדובר במזימה רוסית שנועדה להעניק לגיטימציה לתקיפה רוסית נרחבת במדינה.

לפחות 16 אזרחים אוקראינים נהרגו ועוד עשרות נפצעו בהפצצות רוסיות בחרסון אמש, והעיר צפויה להיכנס לעוצר של כמעט 60 שעות החל מיום שישי. בנוסף, ארה"ב הודיעה רשמית על חבילת סיוע צבאי חדשה לאוקראינה בשווי 300 מיליון דולר.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. סביר להניח שהכל מבויים המלטים והתגובה מדבדב האיך שלא נגיד זה מטרת על מתחילת המלחמה שרוסיה עדיין לא השיגה הקבה שומר עליו בכדי לנקום באוקריינים דרך הרוסים על נהרות דם יהודי שנשפך באוקריינה במשך מאות שנים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים