שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נשיא המדינה נגד המתנחלים: "אכזריות משולחת רסן"
הנשיא נאם בטקס מצטייני השב"כ וגינה את פעולות הנקם של המתנחלים לאחר הפיגוע הקשה בעלי "התפרעויות אלימות כלפי תושבים תמימים וחפים מפשע"
נשיא המדינה יצחק הרצוג | צילום: דוברות נשיא המדינה - לע"מ

נשיא המדינה יצחק הרצוג נאם היום (שני) בטקס מצטייני שירות הביטחון הכללי. בדבריו מתח ביקורת חריפה על מתנחלים שהציתו בסוף השבוע רכבים ובתים בכפר אום צפא שליד רמאללה.

הנשיא התייחס לפיגוע הקשה בעלי שבו נרצחו 4 ישראלים, ובהמשך גינה בחריפות את פעולת הנקם של המתנחלים. לדבריו: "למרבה הזעזוע, נוכחנו לראות כי ישנם אזרחים ישראלים, אשר מצאו באירועים הקשים והכואבים הללו סיבה או נימוק מעוות להתפרעויות אלימות, אכזריות ומשולחות רסן, כלפי תושבים פלסטינים תמימים וחפים מפשע".

עוד מבחזית החדשות

הרצוג התייחס גם לדבריה של השרה אורית סטרוק הבוקר, שתקפה בריאיון את הרמטכ"ל הרצי הלוי, ראש השב"כ רונן בר ומפכ"ל המשטרה קובי שבתאי, בעקבות הודעה שפרסמו בסוף השבוע וכינו את התנהגות המתנחלים טרור לאומני. בריאיון אמרה סיטרוק "מי אתם, כוח וגנר?" "מי אתם שתוציאו הודעה כזאת תחת האף של הממשלה? הם יטיפו לנו מוסר? אני נגד האירועים האלה אבל זאת בושה וחרפה לקרוא לזה טרור לאומני".

נשיא המדינה הצהיר שהוא מגבה את דבריהם של ראשי מערכת הביטחו וגינה את דברי השרה. הוא קרא לנבחרי הציבור לנהוג בהוגנות באלה הפועלים לשמירה על ביטחון ישראל. "ההשתלחות חסרת הרסן באנשי כוחות הביטחון ובמפקדיהם, אינה יכולה לעבור לסדר היום ועלינו על כולנו לגנות אותה בתוקף".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים