שיתוף
תגובות
חדשות » נשיא ארה"ב ג'ו ביידן: "בתחילת השנה הבאה אחליט אם לרוץ שוב לנשיאות"
בחירות לנשיאות 2024
הנשיא ביידן הודיע שבכוונתו להתמודד בבחירות לנשיאות ב-2024, אך אמר שישקול זאת יחד עם משפחתו | לפי דבריו, תוצאות הבחירות היו טובות לדמוקרטיה
נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן | צילום: shutterstock

במסיבת עיתונאים שקיים הלילה (רביעי) ג'ו ביידן נשיא ארצות הברית, הוא התייחס לראשונה לתוצאות בחירות האמצע שנערכו השבוע. לדבריו למרות התחזיות המוקדמות, הצלחת הרפובליקנים הייתה מינורית. הוא הגדיר את התוצאות כ"טובות לדמוקרטיה", וטען שהן מעידות על כך שאזרחי ארצות הברית מאמינים בממשלה שלו. הוא גם הצהיר שבכוונתו להתמודד שוב לבחירות לנשיאות ב-2024, אך אמר שאת החלטתו הסופית יודיע בתחילת השנה הבאה לאחר שיתייעץ עם משפחתו.

הנשיא בן ה-79, המבוגר ביותר בהיסטוריה האמריקאית, ענה לשאלות כתבים בבית הלבן ואמר "בכוונתי לרוץ שוב בבחירות 2024, וזה לא תלוי בתוצאות בחירות האמצע". למרות זאת הוא סייג את דבריו והבהיר "אכריז על החלטתי בתחילת השנה הבאה לאחר שנקיים דיון משפחתי". יש לציין כי למרות הרוב הדחוק שקיבלו הרפובליקנים בבית הנבחרים, ביידן הוא הנשיא האמריקני שאיבד הכי פחות מושבים בבחירות האמצע מכל נשיא דמוקרטי בתקופת כהונתו הראשונה מאז ג'ון קנדי.

ביידן נראה זחוח במהלך מסיבת העיתונאים והביע סיפוק מתוצאות הבחירות ומהשגי הדמוקרטים, שהיו בניגוד לסקרים לציפיות המוקדמות. הוא הודיע שיזמין בקרוב את הנציגים הרפובליקנים לבית הלבן וכי הוא מצפה לעבוד איתם בשיתוף פעולה בשנתיים הקרובות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים