שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » נשיא איראן: "הנקמה היא בלתי נמנעת"
חיסול הבכיר
זמן קצר לאחר החיסול, הודיעו באיראן כי עלו על רשת ריגול ישראלית שפעלה בלב איראן. בתיעוד שהפיצו ברשתות, נראים חיילים איראנים עוצרים מספר חשודים בחשד לחיסול
חסן סיאד ח'ודאיארי | צילום: תקשורת רשמית - איראן

לאחר חיסול בכיר בצבא האיראני במרכז טהרן, נשיא איראן ראיסי הגיב הבוקר לראשונה לאירוע והבטיח כי "הנקמה על חיסולו של חסן סיאד ח'ודאיארי היא בלתי נמנעת". הנשיא האיראני לא הזכיר בדבריו את ישראל או כל גורם אחר הקשורים לחיסול.

אמש בשעות הערב, דווח כי בכיר במשמרות המהפכה, חוסל בידי מספר מתנקשים ע"י ירי של חמישה כדורים שבוצעו מטווח קצר. כוחות צבא איראן שהגיעו למקום החלו במרדף אחד המתנקשים. ע"פ דיווחים ערביים, פעולת החיסול מיוחסת לישראל.

ע"פ הדיווח, בשעות הצהרים הגיחו 2 רוכבי אופנוע לרחוב בו ממוקם הפרלמנט האיראני כאשר את הרחוב חוסם רכב שהיה לכאורה בשירות המתנקשים. רוכבי האופנועים ירו חמישה יריות שגרמו למותו של הבכיר שהיה עוזרו של קאסם סולימאני. חסן סיאד היה אחד ממנהיגי משמרות המהפכה שהשתתפו בלחימה בסוריה.

עד ראייה לחיסול אמר לחדשות 'רוזיטו': "דקות לפני ההתנקשות, כשעמדתי להיכנס לסמטת גולמיאן מרחוב גאן, נתקלתי במכונית פרייד שסגרה את הסמטה והחזיקה את מכסה תא המטען פתוח. "הוא לא הרשה למכוניות להיכנס."

בתוך כך, זמן קצר לאחר החיסול, הודיעו באיראן כי עלו על רשת ריגול ישראלית שפעלה בלב איראן. בתיעוד שהפיצו ברשתות, נראים חיילים איראנים עוצרים מספר חשודים בחשד לחיסול הבכיר.

אבולפסל שכרצ'י, דובר אמ"ן, אמר כי "איראן היא קורבן של התנקשות וכ-17,000 בני אדם נרצחו ע"י האויבים. ההתנקשות אתמול בטהרן מראה שהטענות של האמריקאים ובני בריתם לגבי זכויות אדם, שקריות. אנחנו קורבנות של ההתנקשות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים