שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » נשיא איראן בתגובה לנתניהו: "כל טעות שישראל תעשה, תגרור תגובה קשה"
יממה לאחר שנתניהו איים בטקס ביד ושם ב"תגובה מוחצת" נגד איראן, אמר הנשיא ראיסי ב"יום הצבא" כי "כל טעות של ישראל תוביל להשמדת חיפה ותל אביב"
נשיא איראן ראיסי, בטקס "יום הצבא" | צילום: התקשורת האיראנית

יממה לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו, כינה את איראן ובנות בריתה "כוחות הרשע" ואיים ב"תגובה מוחצת", הגיב נשיא איראן איבראהים ראיסי, הבוקר (שלישי) לדברים ואמר כי: "כל טעות שישראל תעשה נגד איראן תגרור תגובה קשה מצד הכוחות האיראניים, שתוביל להשמדה של חיפה ותל אביב".

בנאום שנשא בטהרן במסגרת "יום הצבא" האיראני, הוסיף ראיסי כי "אויבי איראן, ובראשם ישראל, צריכים לדעת שכל פעולה מצידם נגד איראן תענה בתגובה מוחצת".

עוד מבחזית החדשות

ראיסי התייחס גם לנוכחות האמריקאית במזרח התיכון ואמר כי: "על הכוחות הזרים הפועלים באזור, ובמיוחד צבא ארה"ב, לעזוב כמה שיותר מהר". לדבריו, "נוכחות איראן באזור מבטיחה את הביטחון והיציבות, ואילו הנוכחות של כוחות זרים משיגה את ההפך".

באירוע נערכו גם צעדה ותצוגת כלי מלחמה של צבא איראן, בטקס "לחלוקת כבוד לצבא איראן". מלבד הנשיא נכחו בטקס שורה של בכירים במשרד ההגנה, משמרות המהפכה וצבא איראן. עוד אמר ראיסי בטקס כי "הכוחות המזוינים של איראן הם אלה שמביאים ביטחון לאזור כולו. צבא איראן מתקדם בכל היבטי המדע והטכנולוגיה ביחס לכל מדינות האזור".

כל כלי המלחמה שהוצגו באירוע הם מתוצרת איראנית. צבא איראן מתמודד עם בעיות רבות בתחזוקת המטוסים של חיל האוויר שלו, בעיקר הישנים מייצור אמריקאי. במצעד הוצגו אותם מטוסים לצד תהלוכה קרקעית שכללה משאיות שנשאו כלי טיס בלתי מאוישים מדגמים שונים, וערכות זיהוי מטוסים, מכ"מ ומערכות שונות להגנה אווירית.

תצוגת כלי המלחמה ב"יום הצבא" האיראני | צילום: התקשורת האיראנית

אמש, בטקס לפתיחת יום השואה והגבורה ביד ושם, כשבנו של מנהיג איראן בעבר נמצא בקהל, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי "העולם השתנה, אבל הקריאות להשמדתנו לא פסקו והיום הן באות ממשטר האימים בטהרן. שעלינו לבלום את כוחות הרשע מוקדם ככל האפשר. מדינת היהודים חייבת להבטיח שיהיה בידה כוח להגן על עצמה בכוחות עצמה מול כל אויב ומול כל איום. ניצחון העבר אינו מבטיח לבדו את ניצחון העתיד. ניצחון העתיד מחייב נחרצות תמידית ומאבק חסר פשרות במבקשי נפשנו ובכל הסכם גרעין עם איראן שיסלול את דרכה לנשק גרעיני. אנו נאבקים בתקיפות בשלוחות הטרור של איראן סביבנו. מי שמבקש – ייתקל בתגובה מוחצת".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. שילכו לעזאזאל אינשלללללה כוחות הרשע…..אשקרה מעתיקים אותנו מתים מקינאה מה שיש לישראל הם רוצים..חיילים במדים חחחחחחח משחק אותה עכשיו רמטכ"ל בבה ענדו בו משפט בטריפולטאית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים