שיתוף
תגובות
חדשות » נקבע מותו של הצעיר שנפצע אנושות בצומת בית הערבה
כוחות הביטחון הוזעקו לכביש 90 בעקבות דיווח על ירי | בפיגוע נרצח אזרח אמריקאי בן 27 | מתנהל מצוד אחר היורים שעל פי הערכות נמלטו לכיוון יריחו
ג׳יפבולנס מד"א | צילום: דוברות מד"א

אזרח אמריקני בן 27 נרצח היום (שני) בפיגוע ירי שביצעו שני מחבלים בצומת בית הערבה בכביש 90, בצפון ים המלח. צוותי מד"א שהוזעקו לזירה עקב דיווח על פצוע חסר הכרה ביצעו בו פעולות החייאה.

הפיגוע החל בצומת בית הערבה, כאשר המחבלים ירו בצעיר, אזרח אמריקני בן 27, שנהג ברכב ונפצע אנושות ובהמשך נקבע מותו. המחבלים נמלטו ממקום האירוע, המשיכו בנסיעתם וירו במכונית נוספת בה נסעה משפחה, למרבה הנס הם הצליחו לפגוע ברכב אך לא בנוסעים, בהמשך ירו במכונית שלישית אך לא פגעו בה. בשלב זה הם ירדו ממכוניתם בסנט ג'ורג', הציתו את הרכב ונמלטו רגלית.

עוד מבחזית החדשות

אחד מנוסעי הרכב עליו ירו המחבלים סיפר: "היינו בטיול עם חברים תיירים, נסענו מטבריה לירושלים. פנינו לצומת ו-300 מטר אחרי הפנייה רכב עקף אותנו ושמענו רעש של ירייה. ראיתי בן אדם יוצא מהחלון ויורה עלינו. היה לנו נס, בקלות הוא יכול היה להרוג אותנו".

מ' קצין סיור אמר למפכ"ל: "קיבלנו הודעה על ירי בבית הערבה, יצאנו לשם מיד ותוך כדי אנחנו מבינים שיש שלוש זירות". מ' סיפר שהם ראו עשן ורכב עולה באש עם לוחית זיהוי צהובה: "הבנו שזה הרכב של המחבלים. אחד המחבלים כיוון קנה לעברנו ומיד ביצענו ירי לעברם". המפכ"ל שיבח את השוטרים שחתרו למגע ומנעו את המשך הירי לעבר אזרחים נוספים וכוחות בטחון שנעו באזור.

חזי לרזה חובש בכיר של מד"א, מהראשונים שהגיעו לזירה סיפר שחלף עם רכבו בסמוך לפיגוע כשקיבל קריאה על האירוע: "הגעתי מיד למקום והבחנתי ברכב שעומד בנתיב הנגדי כשנהג הרכב מחוסר הכרה. הזעקתי כוחות והתחלתי להעניק לו טיפול רפואי מציל חיים". צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א פינה את הפצוע תוך כדי פעולות החייאה כשהוא במצב קריטי אך מותו נקבע בבית החולים.

פרמדיקית מד"א עדן כהן, שטיפלה בפצוע בזירה, סיפרה: "כשהגענו הפצוע היה מחוץ לרכב, כשהוא מחוסר הכרה עם פצעי ירי בפלג גופו העליון. צוותי הרפואה ביצעו בו פעולות החייאה, העברנו אותו מיד לניידת טיפול נמרץ. נלחמנו על חייו במשך כל הדרך לבית החולים".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. ה' יקח אותם מהעולם וכל שונאי ישראל במהרה ,כי כל שונאי ישראל , שונאי ה' הם,מצפים לישועה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים