שיתוף
תגובות
חדשות » הנרצח בפיגוע הירי בחרמש מאיר תמרי, אב לשני ילדים קטנים
בפיגוע הירי היום בצהריים בכניסה לישוב חרמש בצפון השומרון נרצח מאיר תמרי, תושב היישוב כבן 32, אב לשני ילדים בני שנה ושלוש
הרכב שבו אירע הפיגוע | צילום: לפי סעיף 27א'

בפיגוע הירי היום בצהריים (שלישי) סמוך לישוב חרמש בצפון השומרון נרצח מאיר תמרי, תושב היישוב כבן 32, אב לשני ילדים בני שנה ושלוש

זירת הפיגוע | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

מתחקיר ראשוני עולה, כי רכב חולף ובו שני מחבלים עקף את מכוניתו של הפצוע וירה לעברה ככל הנראה שבעה כדורים מרובה M16.

גדודי חללי אל-אקצא, הזרוע הצבאית של פת"ח, לקחו אחריות על הפיגוע ליד חרמש. בהודעה שפורסמו נטען שאנשי הארגון הם שעומדים מאחורי הירי.

רפוא חירום במד"א, יאיר חיים קורמן, סיפר: "ראינו את הפצוע שוכב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפצעי ירי בגופו בסמוך לכניסה ליישוב. יחד עם כוח רפואה צבאי הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשהוא במצב קשה".

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון אמר: "זו בשורה קשה מאוד, הלב נשבר יחד עם כל המשפחה הישוב ועם ישראל כולו. כואב כל כך להגיד את זה עכשיו אבל כולנו מבינים – הכתובת הייתה על הקיר. היה אפשר למנוע את הפיגוע הזה. הפיגוע התרחש מספר מטרים ממחסום שאם היה פעיל הפיגוע הזה היה נמנע".

"התחננו שיחזירו את המחסום, התרענו שנשלם בדם ולא נענינו. אם ממשלת ישראל לא הייתה נכנעת ללחץ בינלאומי, ומסירה את המחסומים הבטחוניים, כולל המחסום הזה, מאיר היה כאן איתנו היום, והערב היה שוב צוחק ומשחק עם ילדיו הקטנים ואשתו טל. אני דורש עכשיו את החזרת המחסומים הבטחוניים. אם חיילים היו עוצרים את המחבל במחסום שעדיין קיים אולם לא מאויש, מאיר היה עדיין איתנו".

יו״ר המחנה הממלכתי, שר הביטחון לשעבר בני גנץ פרסם בחשבון הטוויטר שלו: "תנחומים מעומק הלב למשפחתו של הנרצח בפיגוע הירי הבוקר בצפון השומרון. מול הטרור ומבקשי רעתנו כולנו חזית אחת – בדרום, בצפון, ביו"ש ובכל מקום אחר.

יוסי דגן ראש מועצה אזורית שומרון, אמר: "הפיגועים האלו היו יכולים להימנע! זאת מציאות שבה המחסומים הביטחוניים לא קיימים והמחבל יכול ללכת חופשי ולחזור חופשי, וחמש דקות אחרי שהוא ירה לשתות קפה בבית שלו בכפר, זה עולה לנו בדם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים