שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נציב תלונות הציבור: 2000 תלונות התקבלו נגד גלית גוטמן
נציב תלונות הציבור דוד רגב מתח ביקורת על דבריה של גוטמן ואמר כי הם היו "פוגעניים, מבזים, משפילים ומכלילים" | 2000 תלונות התקבלו על גוטמן ברשות השנייה
אולפן קשת | צילום: ויקיפדיה

נציב פניות הציבור ברשות השנייה דוד רגב חשף כי קיבל כ-2,000 תלונות על מגישת הטלוויזיה גלית גוטמן שאמרה "החרדים מוצצים לנו את הדם". בעקבות דבריה של גוטמן פתחה הרשות השנייה בהליך הפרה נגד חדשות 12, שבמסגרתו נאמרו הדברים.

לדברי דוד רגב "אני סבור כי דבריה של השדרנית, אף שנאמרו במסגרת חופש הביטוי, היו פוגעניים, מבזים, משפילים ומכלילים כלפי אוכלוסייה שלמה" עוד אמר רגב כי: "גם כשקיימת מחלוקת בין הצדדים אין מקום על המסך לאמירות מבזות אלה שלא רק שאינן תורמות להרגעת הרוחות אלא עלולות להביא חלילה לפגיעה בציבור זה או אחר".

עוד מבחזית החדשות

בתוכנית בוקר שהיא מגישה אמרה גוטמן ביום שישי לפני כשבועיים: "כמה נטל יכולים לשים על שליש מהמדינה הזו בשביל להחזיק בסוף את כל החרדים האלה שמוצצים לנו את הדם".

"אני אמשיך להגיד את האמירות הקשות האלה. הם איבדו את הבושה. אני אשב פה ואגיד את האמת, זו המציאות, יש פה מדינה וממשלה חדשה שחולבת את התושבים שלה", הוסיפה גוטמן

מקשת נמסר בתגובה כי: "לאור חומרת דבריה של גלית גוטמן בתוכנית הבוקר ששודרה בשישי, נערך הבוקר בירור בקשת. במהלך הבירור הובהר לגלית כי התבטאויות מן הסוג הזה אינן מקובלות בשום דרך ואופן בגוף השידור". עוד אמרו בקשת כי: "גוטמן, שהתנצלה כבר על הדברים, ביקשה לעשות זאת בשידור ולהבהיר את הדברים גם לצופי התוכנית. סוכם שהיא תעשה זאת בפתיחת התוכנית הבאה שלה".

לאחר שעוררה סערה התנצלה גוטמן בתוכנית שלה ואמרה כי: "בעקבות דברים שאמרתי והתנצלתי מיד, היה חשוב לי לשבת כאן בכיסא שנאמרו הדברים. אז קודם כל אני מתנצלת מעומק הלב על סגנון הדיבור שלי, על המילים שהשתמשתי בהן. עשו אולי איזה סיבוב כאן כי ישבנו ודיברנו על התקציב וקרן הארנונה, ודיברתי מדם ליבי על עתיד המדינה ועל מה שהולך לבוא לילדים שלנו, דיברתי על הפוליטיקאים ולא על מגזר שלם", הסבירה גוטמן.

לדבריה, "לא הייתי מעלה על דעתי להאשים מגזר שלם. הכי עצוב לי שבתוך המדורה הזאת, שגם ככה המדינה רותחת ויש פה מדינה בתוך מדינה ומחאה באוויר, שהייתי זאת שהיה לה את הגפרור ביד והצלחתי ככה להדליק אותו ואת הסיפור הזה שוב, ואני מתנצלת שאנשים נפגעו ממני. זה באמת לא בא ממקום כזה זה בא מאהבה גדולה מאוד למדינה, ועל הסגנון יש עוד על מה לעבוד מה שנקרא".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים