שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נציבת שרותי בתי הסוהר: "לא מוכנה לספוג עוד השפלות מבן גביר"
על רקע עימותים עם השר הממונה, הודיעה קטי פרי כי תסיים את תפקידה בינואר | בן גביר: "היא הקלה עליי את המלאכה" | פרי: "הוא רודה בבכירי הארגון"
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר

הערב (חמישי) הודיעה נציבת שרותי בתי הסוהר, קטי פרי לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, כי תסיים את תפקידה בינואר, ולא תבקש את הארכת כהונתה. "אינני מעוניינת להאריך את כהונתי, אסיים את תפקידי בעוד חצי שנה ועד אז אמשיך כמובן להוביל את הארגון ולקדמו".

בן גביר הופתע מהודעת הנציבה שעדכנה אותו על רצונה בסיום תפקידה בינואר רק דקות לפני הפרסום בתקשורת. אך למקורביו אמר "אין בעיה, היא הקלה עליי את המלאכה כשבחרה ללכת מעצמה".

עוד מבחזית החדשות

גורמים המקורבים לפרי אמרו: "הנציבה כבר לא מוכנה לספוג ממנו השפלות, היא ראתה איך שהשר רודה בבכירי השב"ס". לדבריהם, פרי אמרה להם כי "בן גביר גם הפר הבטחה שנתן בארבע עיניים".

בתחילת השבוע פרסם בן גביר הועדה רשמית ולפיה הנציבה פרי "נוקמת בו בעקבות החלטתו לזמן לשימוע את בכירי שב"ס, על רקע מחדל של שב"ס וסיכון חיי סוהרים על ידי מחבלים בכלא רימונים".

לטענת בן גביר "פרי החליטה להעביר אסירים ביטחוניים יהודים מכלא איילון לתא קטן שאינו מתאים לשני אסירים בכלא אשל, זאת במטרה לנקום בשר על השימועים ולאחר שהשר פועל מאז כניסתו לתפקיד לשוויון מוחלט בין כלל האסירים הביטחוניים והשוואת תנאיהם של האסירים הביטחוניים היהודים, לאלו של שאר האסירים הביטחוניים".

היום התעמתו בן גביר ופרי על רקע מינוי של בכיר בשב"ס לרשות להגנת עדים. הנציבה פרי רצתה בכך, ולפי גורמים המקורבים אליה השר הבטיח שיעשה זאת. לעומת זאת, מקורבים לבן גביר אמרו כי הוא התנגד. "מדובר בקצין שהעיד נגדה ולכן היא רצתה אותו מחוץ לארגון" אמרו.

עוד מבחזית החדשות

גורמים בכירים בשב"ס אמרו לאחר ההודעה: ״קצין בכיר מאוים, והשר בן גביר מזמין אותו לשימוע כאילו מה עשה. בגלל תנאי האסירים הביטחוניים היהודים הקרובים לליבו הוא מנסה להלך אימים על בכירי השב"ס, ובמיוחד על ראש חטיבת המודיעין, שפועל אך ורק על פי החוק והנחיות כוחות הביטחון".

במכתב שהעבירה לבן גביר כתבה פרי כי "ב-24 בינואר 2024 אסיים קדנציה מלאה כנציבת בתי הסוהר ואשלים 36 שנות שירות במדים למען ביטחון מדינת ישראל".

"בתקופת כהונתי כנציבה יזמתי ויישמתי תוכנית אסטרטגית ותהליכי עומק בתחומי הביטחון, הטכנולוגיה, המודיעין, כוח האדם והתשתיות, לקידום שירות בתי הסוהר ולסגירת פערים ארוכי שנים מהם סבל הארגון, וזאת לצד התמודדות אחראית ונחושה עם אתגרי ביטחון וכליאה שוטפים.

"בנקודת זמן זו, אינני מעוניינת להאריך את תקופת שירותי והחלטתי לסיים כהונתי כנציבת בתי הסוהר ב-24 בינואר. כמובן שאמשיך להוביל את הארגון ולקדמו בחצי השנה הקרובה. שירות בתי סוהר הוא כבית לי והוא מורכב מסגל איכותי היקר לליבי, העושה לילות כימים לעמידה בייעוד השירות במסירות ובנאמנות".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים