שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נערכים למאבק נגד הממשלה המסתמנת: נציגי האופוזיציה הקימו "פורום מאבק על המדינה"
קרב בלימה
נציגי האופוזיציה נפגשו לטובת קידום פעולות אזרחיות ומפלגתיות משותפות נגד "המתקפות על מערכת המשפט, מערכת החינוך, צה"ל והדמוקרטיה כולה"
חברי פורום המאבק

הערב (שלישי) נפגשו לראשונה, נציגי מפלגות האופוזיציה לטובת קידום "פורום הפעולה במאבק על המדינה מול ממשלת נתניהו בן גביר". בישיבת הפורום הוחלט על קידום פעולות אזרחיות ומפלגתיות משותפות "תוך חזית מאוחדת אל מול המתקפות על מערכת המשפט, מערכת החינוך, צה"ל והדמוקרטיה כולה". בפורום חברים נציגי מפלגות המחנה הממלכתי, יש עתיד, העבודה ומרצ. שאר נציגי מפלגות האופוזיציה יוזמנו וישתתפו במפגשים הבאים.

עוד מבחזית החדשות

בחודש שעבר נפגשו ראשי סיעות האופוזיציה המסתמנת, כחלק משאיפה לתכנן ולארגן יחד את שיטות העבודה מול הקואליציה המתהווה ולקראת חילופי השלטון, אותה מכנים בפורום ממשלה "קיצונית וחשוכה המיועדת לקום".

הישיבה היא יוזמה של מזכ"ל המחנה הממלכתי ח"כ לשעבר איתן גינזבורג, והשתתפו בה, בין היתר, ח"כ נאור שירי, ראש מטה השטח ביש עתיד, מזכ"ל מפלגת העבודה ניר רוזן וח"כ לשעבר רם שפע, מזכ"ל מרצ תומר רזניק וח"כ לשעבר מיכל רוזין. הנוכחים התחייבו לעבוד בשיתוף פעולה "במטרה לחזור לשלטון ולהמשיך בשינוי".

מוקדם יותר היום נערך כנס החינוך בכנסת, שנשא את השם "כנס החירום על מכירת החיסול של החינוך", בו אמר והזהיר ראש הממשלה יאיר לפיד מפני עתידה של מערכת החינוך תחת כהונת הממשלה החדשה שמסתמנת. הוא תקף את הממשלה המיועדת וטען כי החינוך "לא מעניין" את חבריה, ועל כן הם "מפרקים את מערכת החינוך לחתיכות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים