שיתוף
תגובות
חדשות » נס גלוי בבני ברק: נהג האוטובוס איבד שליטה והתנגש בטור מכוניות
אמש פורסם תיעוד ממצלמות האבטחה ברחוב ששת הימים, ובו נראית התאונה שאירעה אתמול בבוקר | בתיעוד נראה האוטובוס מתנגש במכוניות אך בנס היו רק פצועים קל
זירת התאונה | צילום: לפי סעיף ף27א'

אמש פורסם תיעוד ממצלמת אבטחה ברחוב ששת הימים, שבו נראית התאונה שאירעה אתמול בשעות הבוקר ליד קניון אילון. בתיעוד נראה נהג האוטובוס פונה שמאלה בצומת, מאבד שליטה ומתנגש בפקק של רכבים שעמד ברמזור בנתיב הנגדי. בנס זה הסתיים עם ארבעה פצועים קל.

תיעוד מצלמות האבטחה

התאונה שבה היו מעורבים חמישה כלי רכב אירעה אתמול (חמישי) ברחוב מבצע קדש פינת ששת הימים בבני ברק. צוות אמבולנס של איחוד הצלה העניק סיוע רפואי ראשוני לנהג האוטובוס שנפגע באורח קל ופינה אותו לבית החולים תל השומר. כמו כן, טופלו בזירה ארבעה נפגעים נוספים באורח קל.

עוד מבחזית החדשות

נהג אמבולנס איחוד הצלה, מנחם שטרן סיפר: "מדובר בזירה קשה עם מעורבות אוטובוס וחמישה כלי רכב. הענקנו בזירת התאונה טיפול ראשוני לנהג האוטובוס שנפצע באורח קל ופינינו אותו לבית החולים תל השומר."

כאמור, אמש פורסם התיעוד ממצלמת האבטחה ובו נראה האוטובוס של חברת דן קו 161, מבצע פנייה שמאלה מכיוון רחוב מבצע קדש לרחוב ששת הימים. מסיבה שאינה ברורה איבד הנהג שליטה על האוטובוס ופנה בחדות ימינה לנתיב הנגדי לתוך פקק של מכוניות שעמד ברמזור. את תוצאות התאונה אפשר להגדיר רק כנס גלוי.

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. בס”ד

    זה לא נראה איבוד שליטה, זה נראה מכוון, ככה לא מאבדים שליטה בכזה רדיוס? זה דריסה מכוונת!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים