שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » "נמשיך ונתקוף את מקורות האש"
מסר לעולם
על רקע מתקפת הטילים הכבדה על ישראל, נשיא המדינה קיים שורת שיחות מדיניות עם מקביליו בעולם לשיקוף תמונת המצב ולגינוי פעולות הטרור
ראובן ריבלין | צילום: Roman Yanushevsky, שאטרסטוק

על רקע ההסלמה הביטחונית ובמטרה לגנות את פעולות הטרור, מקיים נשיא המדינה ראובן ריבלין סבב שיחות מדיניות עם מקביליו החל משעות הבוקר היום, (רביעי). עד כה שוחח הנשיא עם נשיאי גרמניה, אוסטריה ובולגריה, ועם נשיא המועצה האירופית.

בשיחותיו מדגיש הנשיא כי "לאחר ימים ארוכים של הפרות סדר ברחבי ירושלים, חמאס תקף בירי מאות רקטות על ישראל, בירי מכוון על ירושלים בירתנו ובתים בפאתי העיר אף נפגעו. מאות אלפי ילדים ומשפחות, רוב אזרחי ישראל, שוהים במקלטים גם כעת," עדכן הנשיא את עמיתיו. עוד הבהיר כי "הרקטות אינן מבחינות בין יהודים וערבים", ושרק "המשמעת הגבוהה של אזרחינו וכיפת ברזל הם שמונעים מספר רב יותר של הרוגים ופצועים".

הנשיא הוסיף כי למדינת ישראל ברורה כשמש המעורבות האיראנית בירי הטילים מעזה וכי "עיננו פקוחה גם בצפון, אל השלוחה הצפונית של איראן באזורינו- חיזבאללה".

בכל שיחותיו שב הנשיא והדגיש כי על העולם לעמוד מאחורי הזכות והחובה הברורה של מדינת ישראל להגן על אזרחי המדינה והבהיר: ״אין מדינה בעולם שהיתה מאפשרת מתקפה ברוטאלית כזו על אזרחיה וגם אנחנו לא נעמוד מנגד ונגן בכל דרך שנידרש על אזרחי ישראל בשעה שהאש המופנית כלפינו לא פוסקת. נמשיך ונתקוף את מקורות האש המכוונת כלפי אזרחים חפים מפשע כל העת ונשתק אותם", הבהיר הנשיא.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים