שיתוף
תגובות
חדשות » נלכד המחבל שביצע את הפיגוע בתקוע: הסתתר במסגד בבית לחם
לוחמי צה"ל ואנשי שב"כ הצליחו לעקוב אחר נתיב בריחתו של המחבל, שנמלט למסגד בבית לחם | אחרי כיתור המקום הוא הסגיר את עצמו | נעצרו עוד שני חשודים וכלי נשק
המחבל והנשק שנתפסו | צילום: דוברות צה"ל, דוברות שב"כ

המחבל שביצע את פיגוע הירי סמוך לתקוע הבוקר (ראשון) נלכד אחרי מצוד שנמשך מספר שעות. לאחר הפיגוע, בו נפצעו שלושה, נמלט המחבל לבית לחם ושם הסתתר במסגד. כוח מיוחד של לוחמי דובדבן, בשיתוף צוות מהיחידה המבצעית של השב"כ, הצליח ללכוד את המחבל ולעצור שני חשודים נוספים.

מיד לאחר הפיגוע פתחו כוחות הביטחון במרדף אחר המחבל שנמלט בנסיעה. הצבא השתמש במצלמות שפרוסות לאורך הכביש וחיילי 8200 ואנשי השב"כ הצליחו להביא מידע מודיעיני לפיו המחבל נמלט לבית לחם.

עוד מבחזית החדשות

במהלך המרדף הבינו בשב"כ כי המחבל נטש את הרכב ונמלט רגלית לתוך מסגד, ככל הנראה מתוך מחשבה כי הכוחות לא ייכנסו למקום הקדוש ויעצרו אותו שם. כשאותו מידע התקבל החלו כוחות הביטחון להיערך לכניסה אל העיר.

כוח מיוחד של לוחמי דובדבן, יחד עם צוות מיחידה מבצעית של השב"כ, כיתרו את המסגד והמחבל הסגיר את עצמו. במהלך הפעילות נעצרו שני חשודים נוספים והוחרמו כלי נשק. באזור התקיימו מספר הפרות סדר, והלוחמים הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות. לפי מקורות פלסטיניים, המחבל שביצע את הפיגוע הוא עמאר א-נג'אר, פעיל חמאס ואסיר משוחרר, בן 26 מחברון.

בפיגוע הירי הבוקר סמוך לתקוע נפצע אלראי קפאח, תושב נוקדים, ושתי בנותיו רחל ואביגיל. אלראי פונה לבית החולים באורח קשה, ולאחר ניתוח חל שיפור במצבו. בנותיו נפגעו מרסיסים ומצבם מוגדר קל.

הצטרפו ועקבו אחר

4 תגובות

  1. צודק מאד, תביאו תמונה דוחה של האיש הדוחה, זבל וגועל נפש, הוא לא ראוי להיות אדם הוא צריך למות ומיתת יסורים

  2. המחדש תחפשו תמונה של המיץ זבל הזה קצת יותר גרועה ולא כמו איזה דוגמן צמרת תשתשו לו תפנים המזהמות שלו

  3. סתם תמבלים שלא הרגו אותו מה נעשה זה רצון הבורא שנהיה אם יכולות חזקים אבל תמבלים ברמות גבוהות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים