שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נכד מייסד מאפיית אנג'ל על הציבור החרדי: "אוכלי חינם ומלחכי פנכה"
במאפיית אנג'ל לא הגיבו לסערת החרם בציבור החרדי, אך אחד מבני המשפחה, נכד של מייסד המאפייה תקף את החרדים באופן מכוער בפוסט שפרסם בפייסבוק
לחם של מאפיית אנגל | צילום: רשתות - לפי סעיף 27א

בחברת אנג'ל לא הגיבו עד כה לחרם הצרכני של הציבור החרדי, אולם אחד מבני המשפחה, יואל שפיגל, התייחס לסערה ובפוסט שפרסם בפייסבוק כתב: "אין גבול לחוצפה של חלק מהציבור החרדי במדינת ישראל. אוכלים חינם ומלחכי הפינכה, משתמטים, חשוכים בדעותיהם ובעיקר צבועים".

לדבריו, "עומר בר לב הוא יו"ר הדירקטוריון של מאפיית אנג'ל, אבל הרבה לפני תפקידו כיו"ר דירקטוריון הוא קודם כל אזרח במדינת ישראל (אזרח עתיר זכויות לאור עברו) וכאזרח יש לו את הזכות למחות ולהפגין במקום ובזמן שיבחר ויחפוץ כל עוד הדבר נעשה במסגרת החוק".

עוד מבחזית החדשות

"לא זכור לי שיש חוק שאוסר להפגין מול בית של רב כזה או אחר והתגובה של ציבור אוכלי הנבלות והחינם נובעת מפחד והיסטריה כי החבל הולך ומתהדק על צווארם". נגמרו ימי אכילת חינם, יום הדין קרב ובא ושום חרם או קריאות לחרם לא יעצרו אותנו מלתקן עוול של שנים ונשים סוף להשתמטות ולפרזיטיות".

"המאפיה תשרוד, בזה אני בטוח אבל אם גם אתם מתנגדים לעזות המצח והחוצפה שיש לציבור החרדי המחרים עשו מעשה וקנו היום ככר לחם אנג'ל, על אפם וחמתם. מושחתים נמאסתם!! אביגדור ליברמן שיחקת אותה!"

הצטרפו ועקבו אחר

15 תגובות

  1. יפה התבטא ! אכן דומה שאין גבול ל עזות מצח ו חוצפתם של חלק -גדול לצערי.. של ה חרדים

  2. יפה מאד משהוא התחיל לפתוח את הפה זה באמת הסוף שלכם כי מי שאוכל חינם ופרזיט פה זה אתם השמאלנים ולא החרדים אז הסוף שלכם באמת הגיע אנחנו נמשיך עם החרם ואני קורא לכולם לפרסם את הדברים שלא ליקנות מהם כלום עד שהם יפשטו רגל וזה מה שיקרה כי מי שפוגע בתורה ולומדיה פוגע בבת עינו של הקב"ה שפרנס את כולם וה' הוא לא שותק על כך אז אנחנו ניראה בהמשך

  3. הגמ' אומר שמה שילד אומר זה או מאבא שלו או מאמא שלו במקרה הזה זה אולי מסבא שלו.

  4. מספיק לחרדים הפריירים שמפרנסים ומעשירים את החילונים העלוקות שאינם לוקחים שוויון בנטל ואינם שומרים עלינו ע"י לימוד תורה
    הפסקנו להיות פריירים לגיטימי בהחלט לא לפרנס את מי שיורק עליך מקלל מבזה ומפגין נגדך הורס את כלכלת ובטחון ישראל. שילכו לאוגנדה.

  5. גבר בא נראה אותך מדבר על העדה החרדית שנותנת לכם כשרות,,
    ונתראה בסוף החודשש,
    אני מאמין שלפני כן תבואו ללקק כלב קטן שעשית כסף על גבינו

    1. מדהימה אותי העובדה שהמשתמטים שמאלנים יכולים לא לשרת מטעמי מצפון ונקראים פציפיסטים זה ממש בסדר ומקובל זה מאוד אליטיסטי להיקרא כך.
      דתי ( גם לא חרדי) במדינת ישראל נקראל משתמט, אוכל חינם ועוד. קרי אין לא יכולת לבצור לא לשרת לפי אמונתו בניגוד לפצפיסט.
      מאוד נאור!!!!
      לדבר רק עובדות: דתיים וחרדים משלמים בדיוק כמו חילוני אולי תפנו את כל הזמן שלכם לחברה הערבית שנוגסת הורסת כל חלקה טובה ….

    1. יפה מאד משהוא התחיל לפתוח את הפה זה באמת הסוף שלכם כי מי שאוכל חינם ופרזיט פה זה אתם השמאלנים ולא החרדים אז הסוף שלכם באמת הגיע אנחנו נמשיך עם החרם ואני קורא לכולם לפרסם את הדברים שלא ליקנות מהם כלום עד שהם יפשטו רגל וזה מה שיקרה כי מי שפוגע בתורה ולומדיה פוגע בבת עינו של הקב"ה שפרנס את כולם וה' הוא לא שותק על כך אז אנחנו ניראה בהמשך

  6. הילד לא למד פוליטיקה/ליבה (מחק את המיותר).
    ציבור שומרי התורה והמצוות הוא כח צרכני גדול . די בכך בכדי לקבל מכל ספק מוצרי צריכה כלשהם לקבל יחס נורמטיבי (ראה בן אנדרואיד ג'ריס ).
    אני קורא לכל שומר תורה ואוהב תורה באשר הוא לא לצרוך מוצרים של חברת אנג'ל.
    נפגש בקופה ובמחזור החודשי ….
    שלך באהבה "מלחך פנכה"

    1. יפה מאד משהוא התחיל לפתוח את הפה זה באמת הסוף שלכם כי מי שאוכל חינם ופרזיט פה זה אתם השמאלנים ולא החרדים אז הסוף שלכם באמת הגיע אנחנו נמשיך עם החרם ואני קורא לכולם לפרסם את הדברים שלא ליקנות מהם כלום עד שהם יפשטו רגל וזה מה שיקרה כי מי שפוגע בתורה ולומדיה פוגע בבת עינו של הקב"ה שפרנס את כולם וה' הוא לא שותק על כך אז אנחנו ניראה בהמשך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים