שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » ניקי היילי: "לא סביר שביידן ישרוד עד גיל 86"
המועמדת הרפובליקנית לנשיאות עוררה ביקורת רבה כאשר אמרה בראיון כי "אם תצביעו לביידן אתם סומכים למעשה על קמלה האריס, כי הרעיון שהוא ישרוד עד גיל 86 לא סביר".
ג'ו ביידן נשיא ארה"ב | צילום: BiksuTong, שאטרסטוק

במהלך הראיון שהעניקה המועמדת הרפובליקנית לנשיאות, ניקי היילי, לרשת "פוקס ניוז" אמרה היילי, שגרירת ארה"ב באו"ם לשעבר, כי מי שיצביע עבור הנשיא ביידן יקבל בסופו של דבר את קמלה האריס כנשיאה, מאחר וביידן לא ישרוד את חמש השנים הקרובות בהן הוא אמור לכהן כנשיא ארה"ב אם יזכה בבחירות 2024.

לדברי היילי "הוא הודיע שהוא מתמודד שוב בשנת 2024, ואני חושבת שכולנו יכולים להיות מאוד ברורים ולומר למעשה כי אם אתם מצביעים לג'ו ביידן, אתם למעשה סומכים על הנשיאה האריס, כי הרעיון שהוא ישרוד עד גיל 86 זה לא משהו סביר לדעתי".

עוד מבחזית החדשות

דבריה של היילי עוררו ביקורת קשה בבית הלבן. סגן דובר הבית הלבן, אנדרו בייטס, אמר בתגובה עוקצנית לדבריה של היילי כי "כפי שאתם יודעים, אנחנו לא מגיבים ישירות לקמפיינים מכאן. אבל בכנות, שכחתי שהיא רצה לנשיאות".

כבר מתחילת קמפיין הבחירות שלה טענה היילי כי יש להציב מגבלות גיל למועמדים לנשיאות, ומועמדים מעל גיל 75 יידרשו לעבור מבחני כושר נפשי, כדי לוודא שהם מתאימים לתפקיד. אשתו של הנשיא ביידן, ג'יל, דחתה את הדרישה הזו בטענה כי "היא מגוחכת".

השאלה סביב כשירותו של הנשיא ביידן להתמודד לקדנציה נוספת עומדת ברקע הכרזתו כי יתמודד שוב בבחירות בשנת 2024. אם אכן ינצח בבחירות, יסיים את הקדנציה הבאה בבית הלבן כאשר הוא בן 86.

כזכור, לאחרונה אירעו מספר תקריות בהן שכח הנשיא ביידן שמות של אנשים ואף החזיק בידיו פתקים ועליהן הוראות או שאלות אותן ישאל במהלך מסיבות עיתונאים, מחשש כי הוא ישכח או יתבלבל.

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. לדעת הדמוקראטים והשמאל המוטרף וההזויי..רק לא ביבי…. רק לא .רק לא…עם כך ברור שביידן הוא מועמד מצויין..והדמוקראטים הם הם שיחליטו מתי מותר לגביה של ביידן למות..הם מריצים סוס מת והם נותנים לו 100 אחוזי ניצחון.כי הם קובעים הכל ..בימים אלו לא ברור מי הוא העליון ..אלוהים או השמאל???.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים