שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ניצחון לבנט: פיצויים והתנצלות ממי שטען כי אינו יהודי
הרב רונן שאולוב שטען כי בנט אינו יהודי, התנצל בפני בנט ומשפחתו ואמר: "מדגיש כי הדברים שאמרתי שקריים" | בשבוע הבא יכריע ביהמ"ש לגבי גובה הפיצוי
נפתלי בנט | צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט הגיע היום (חמישי) להסדר עם הרב רונן שאולוב, שאותו תבע על מיליון שקלים לאחר שטען כי הוא אינו יהודי. שאולוב התנצל: "אני מצטער שאמרתי את הדברים הללו ומתנצל מעומק לבי בפני משפחת בנט". בשבוע הבא בית משפט השלום בתל אביב יקבע את גובה הפיצוי שיינתן לראש הממשלה לשעבר על ניהול ההליך.

"במהלך שנת 2022 פרסמתי כנגד מר בנט, ונגד אימו, מירנה בנט, מידע שקיבלתי שהתברר כלא נכון", אמר הרב שאולוב לבית המשפט. "טענתי שיהדותם של אביו של בנט, ג'ים, ושל אימו מוטלת בספק. לאחר בדיקה אני מבקש להדגיש כי דברים אלו שקריים".

עוד מבחזית החדשות

שאולוב המשיך: "הדברים שנאמרו הגיעו לתפוצה רחבה. אני מצטער שאמרתי אותם ומתנצל מעומק לבי בפני משפחת בנט על עוגמת הנפש שנגרמה להם". שאולוב קרא להימנע מהפצת לשון הרע "שמביאה לידי מחלוקת, שנאה ודברים שעלולים לפגוע באחרים".

השופטת בתיק, מלכה ספינזי-שניאור, בירכה את הצדדים על ההסכם. בשבוע הבא יכריע בית המשפט בשאלת ההוצאות שישולמו לבנט על ניהול ההליך.

עוה"ד עודד גזית ואלירם בקל, שייצגו את ראש הממשלה לשעבר אמר כי: "חשוב שמבית המשפט יוצא מסר ברור של חוסר נכונות להשלים עם הפצת שקרים, ובאופן ספציפי, שהטענות כאילו מר בנט הוא לא יהודי הן שקר מוחלט". בנט הצהיר כי אם יזכה בפיצויים, יתרום את הכסף למשפחות שכולות.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים