שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » ניסיון פיגוע ירי לעבר חיילי צה"ל: שני מחבלים נהרגו
אש נפתחה מרכב חולף לעבר כוח צה"ל שהגיב בירי לעבר הרכב | שני מחבלים של הג'יהאד האיסלמי בג'נין, נהרגו באירוע במרחב חטיבת מנשה
פעילות צה״ל ביהודה ושומרון | צילום: דובר צה"ל

ניסיון פיגוע ירי נגד כוחות צה"ל במרחב מנשה, התרחש אמש (ליל שבת) ללא נפגעים לכוחותינו. באירוע נהרגו שני מחבלי הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי בג'נין לאחר שכוח מסיירת חרוב חיסל אותם.

נשק מסוג M-16 שהוחרם | צילום: דובר צה״ל

עוד מבחזית החדשות

דובר צה"ל הודיע הבוקר כי במהלך פעילות יזומה הלילה, סמוך לג'בע שבמרחב חטיבת מנשה, נורו מספר יריות מרכב חולף לעבר כוח צה"ל שהגיב בירי לעבר הרכב. עוד מסר דובר צה"ל כי "זוהו פגיעות" ולאחר סריקות אותר והוחרם נשק מסוג M16.

המחבלים שחוסלו בתקרית בתקרית הם עז א-דין חמאמרה, בן 24, ואמג'ד ח'ליליה, בן 23. השניים השתייכו לזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי בג'נין. לאחר חיסולם, הוכרזה שביתה כללית בג'נין.

הזרוע הצבאית של הג׳יהאד האיסלאמי כינה את המחבלים "לוחמים גיבורים" וטענה כי הם "מתו במהלך התנקשות פחדנית, והיו מטרה של האויב הפושע בעיירה ג'בע. זה לא יערער את הנחישות של לוחמי ההתנגדות שלנו שינקמו על דם החללים. האויב ידע שפשעו ישוב אליו באש ובגיהינום. נמשיך את ההתקוממות נגד כוחות הכיבוש שממשיכים בפשעם היומיומי נגד עמנו".

ראש הממשלה הפלסטיני מחמד אשתיה אמר בתגובה כי: "ממשלת הכיבוש הישראלי הקיצונית והגזענית נושאת באחריות על הפשעים אלו. אנחנו קוראים לעולם לנקוט עמדה ברורה לגביהם ולספק הגנה בין-לאומית לעם הפלסטיני". משרד החוץ הפלסטיני הגיב לתקרית: "אנחנו דורשים מהקהילה הבין-לאומית וממשל ארה"ב להפעיל לחצים אמיתיים על ישראל, להפסקת ההסלמה העקובה מדם נגד עמנו".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים