שיתוף
תגובות
חדשות » ניסיון דריסה של לוחמים שהגיעו לבית המחבל הדוקר
שעות בודדות לאחר הפיגוע שבו נרצח לוחם מג"ב בזמן שעלה לבדוק אוטובוס במחסום ונדקר בידי מחבל בן 13, הגיעו כוחות הביטחון לביתו של המחבל | רכב ניסה לדרוס אותם
כוחות הביטחון בשועפט | צילום: דוברות המשטרה

כוחות הביטחון פועלים הערב (שני) באזור מגוריו של המחבל מחמד זלבאני בן ה-13, שביצע את הפיגוע במחסום שועפאט, שבו נרצח לוחם מג"ב סמ"ר אסיל סואעד ז"ל. הוריו ואחיו של המחבל נעצרו לחקירה.

כוחות מג"ב נכנסים לשועפאט

כוחות הביטחון פשטו על ביתו של המחבל במחנה הפליטים שועפאט, במטרה לעצור את קרובי משפחתו. כוחות גדולים ממחוז ירושלים ומג"ב הגיעו לזירה וסגרו את המעבר לתנועה. בעקבות פעילותם במקום, התפתחו במחנה הפרות סדר וחילופי אש כבדים בין הפלסטינים לבין כוחות הביטחון.

המחבלים משליכים בקתב"ים מהגגות לעבר רכב הקרקל של מג"ב

רכבי מג"ב יורים רימוני גז לעבר מחבלים שמנסים לרצוח אותם בעזרת בקתב"ים

עוד מבחזית החדשות

דובר המשטרה מסר כי: "לפני זמן קצר במהלך פעילות כוחות מג"ב בתוך מחנה הפליטים שועפאט, הגיח רכב לעברם במהירות ועל פי החשד ניסה לדרוס את הלוחמים. בתגובה הלוחמים שחשו בסכנה לחייהם, ביצעו לעברו ירי. החשוד שנהג ברכב נוטרל ופונה לקבלת טיפול רפואי. אין נפגעים לכוחותינו והפעילות נמשכת גם בשעה זו".

המחבלים מסנוורים את כוחותינו

כוחות מג"ב משליטים סדר בשועפאט

המפכ"ל יעקב שבתאי הגיע לזירת הפיגוע במחסום שועפאט ואמר: "אסיל היה לוחם מצטיין שעמד תמיד בקו הראשון ולא אחת סיכן את חייו למען בטחון אזרחי מדינת ישראל. יש פה רצף מטריד של מחבלים בגילים מאוד צעירים שכל אחד מסיבותיו יוצא לבצע פיגוע. הרצף הזה מלמד על הסתה שהולכת וגוברת ברשתות החברתיות של גורמי טרור שמציפים את הרשת בקריאות לצעירים לצאת ולבצע פיגועי טרור".

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר אתמול בפתח ישיבת הממשלה: "התשובה ההולמת לטרור היא להלום בו בעוצמה". ראש הממשלה גם הבטיח כי הממשלה תקדם את החוק לשלילת אזרחות ממחבלים וגירושם מהארץ.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים