שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » נואיבה: שוחרר הצעיר הישראלי שנעצר לאחר שהניף את "דגל המשיח"
נהוראי יצחק תמסית, שנעצר בידי כוחות הביטחון המצריים בשבת, שוחרר ממעצר, ועבר את הגבול לאילת | עורכת דינו "זה היה יכול להיות מתיש וארוך"
נהוראי יצחק תמסית | צילום: באדיבות המצלם

כוחות הביטחון המצריים שיחררו הלילה (ראשון) את נהוראי יצחק תמסית, הישראלי בן ה-18 שנעצר אתמול בסיני, לאחר שעל פי החשד נקלע לעימות פיזי עם תושב מקומי. העימות החל לאחר שתמסית, הניף את דגל "מלך המשיח" ויצר מהומה במתחם שבו שהה בנואיבה.

עורכת הדין שירן אלמדו שייצגה תמסית מסרה כי: "זה היה יכול להיות מתיש וארוך אילולא הפעילות הנמרצת של הקונסול במצרים ושל שר החוץ אלי כהן. אני שמחה שכך זה הסתיים, מרשי כבר עבר את הגבול והוא בעיר אילת".

עוד מבחזית החדשות

תמסית הגיע לפני כחודשיים לסיני והציע לבעלי החושות בנואיבה כי יביא להגעתם של תיירים ישראלים מסורתיים למתחם, בעיקר שומרי כשרות, ויבשל להם, ובתמורה יקבל לינה בחינם. בסוף בשבוע האחרון חשה משפחתו של תמסית במתיחות בינו לבין בעל החושה סביב התפילות והחוב הכספי שלו לבעל החושה.

לדברי המשפחה, בצאת השבת הזמינו בעלי החושה את המשטרה ולקחו אותו לחקירה שלאחריה נשפט וחתם על 4 מסמכים בערבית ללא סיוע של מתורגמן. הדיווח על אודות מעצרו של תמסית התקבל לפני יומיים במשרד החוץ, והמקרה טופל בידי קונסול ישראל במצרים והמחלקה לישראלים בחו"ל.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים