שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » מתקפת סייבר על שרתי הטכניון בחיפה: קיים חשש לדליפת מידע רגיש
במהלך הלילה בוצעה מתקפת סייבר על שרתי המוסד האקדמי | קבוצת ההאקרים הזדהתה בשם Darkbit | קיים חשש שהשיגו גישה למידע הקשור לתעשיות הביטחוניות
מתקפת האקרים | צילום: REDPIXEL.PL, שאטרסטוק

דוברות הטכניון אישרה היום (ראשון) כי במהלך הלילה בוצעה מתקפת סייבר על השרתים, על ידי קבוצת האקרים המכנה את עצמה "Darkbit" וטוענת כי היא זו שעומדת מאחורי הפריצה לשרתים. החשש הוא שהפורצים השיגו גישה למידע על שיתופי פעולה עם התעשיות הביטחוניות. לפי שעה נותקו מערכות המחשוב באופן יזום, כדי לבדוק את מהות התקיפה.

דוברות הטכניון אישרה היום (ראשון) כי במהלך הלילה בוצעה מתקפת סייבר על השרתים, על ידי קבוצת האקרים המכנה את עצמה . כמו כן, מערכות המחשוב נותקו באופן יזום במטרה לבחון את התקיפה. קבוצת האקרים בשם "Darkbit" טוענת כי היא עומדת מאחורי הפריצה לשרתים. בעקבות המתקפה עולה החשש שהושגה גישה למידע על שיתופי פעולה עם התעשיות הביטחוניות.

עוד מבחזית החדשות

מומחים מעריכים כי על פי דפוס הפעולה מדובר במניע לאומני, ולא פלילי. כרגע נראה כי קבוצת ההאקרים הצליחה להשיג גישה למידע רב הנמצא על שרתי הטכניון והצפינה אותו. בנוסף, נראה כי הם הצליחו לחדור גם למאגרי הפטנטים הנמצאים בשלבי פיתוח מתקדמים, ואף יתכן כי השיגו גישה לשיתופי פעולה בין הטכניון לתעשיות הביטחוניות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים