שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » משרד התחבורה בארה"ב: חשד לאפליית פלסטינית בטיסת אל על
חקירה
נוסעת אמריקנית-פלסטינית בטיסה לישראל התלוננה לרשויות בארה"ב כי חברת אל על עיכבה אותה לבדיקה ביטחונית נוספת והיא הועלתה רק על הטיסה הבאה
מטוס אל על. אילוסטרציה | צילום: Rebius, שאטרסטוק

הערב (שלישי) פורסם בכאן 11, כי במשרד התחבורה של ארצות הברית פתחו בחקירה נגד חברת אל על בעקבות תלונה של אזרחית אמריקנית-פלסטינית שטענה לאפליה אסורה.

האישה, נור וואזוואז, טענה כי הייתה אמורה לעלות על טיסה לישראל בנמל התעופה ניוארק בחודש יולי. לטענתה, היא נשלחה לבדיקה ביטחונית נוספת ונאסר עליה להעלות לטיסה את מחשבה האישי ואת המטען למכשיר הסלולרי שלה. בעקבות הבדיקה, וואזוואז הועלתה על הטיסה הבאה.

עוד מבחזית החדשות

גורמים במשרד התחבורה בארה"ב אישרו את הדיווח ואמר כי "המשרד מחויב להגנה על זכותם של נוסעים לטוס חופשיים מכל סוג של אפליה פסולה". "המשרד חוקר כל טענה לאפליה המתקבלת נגד חברת תעופה, וחוקר כעת את התלונות נגד אל-על".

מחברת אל על נמסר בתגובה: "התקבלה פנייה ממשרד התחבורה של ארצות הברית בעקבות תלונה שהגישה הנוסעת. אל-על בודקת את פרטי המקרה מול אגף ביטחון התעופה, ותשיב לפניית משרד התחבורה בצורה מסודרת. במהלך בדיקת הכבודה של הנוסעת התקבלו מספר התרעות מאמצעים טכנולוגיים אשר חייבו המשך בירור. הפעולות נעשו בהתאם לנהלי הביטחון והנחיות הגורמים המוסמכים. בתהליך הבידוק הביטחוני פעלנו במהירות להעברת הנוסעת לטיסה חלופית ארצה".

הצטרפו ועקבו אחר

5 תגובות

  1. כל בדיקה ביטחונית מוצדקת כנגד כל פלסטיני שעולה על טיסת אל על וכל יפי הרפש שיקפצו לנו. אז מה אם יש לה אזרחות אמריקאית, אנחנו צרכים כאן עוד תוספת אנרכיסטים ?

  2. אולי במקום להתלוננן שבודקים אותם, פשוט שיפסיקו לעשות פיגועי תופת, ואז באמת יפסיקו לבדוק אותם.

  3. אולי במקום להתלוננן שבודקים אותם, פשוט שיפסיקו לעשות פיגועי תופת, ואז באמת יפסיקו לבדוק אותם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים