שיתוף
תגובות
חדשות » משחק ילדים? צעיר מנהריה נעצר בנתב"ג עם 11 כלי נשק
צעיר מנהריה נעצר בנתב"ג בחשד שהביא מגיאורגיה 11 כלי נשק | סנגורו טען שמדובר ב"אקדחי צעצוע" | למרות את הוארך מעצרו בשלושה ימים
אקדח | צילום: sarun_J, שאטרסטוק

צעיר בן 31 מנהריה, נעצר על ידי שוטרי מרחב נתב"ג, בחשד לנשיאת כמות גדולה של נשק ותחמושת, בזמן שירד מהמטוס, בחזרתו מגיאורגיה. בתום חקירה ראשונית, הוא נעצר והובא היום לבית משפט השלום בראשון לציון, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בשלושה ימים.

עוד מבחזית החדשות

סנגורו, עו"ד יצחק איצקוביץ', טען בדיון כי לא מדובר בנשק אמיתי ותהה, בהתייחסו לגרסת המשטרה, כיצד מרשו עבר את הבידוק בגיאורגיה והצליח לעלות על המטוס. נציג המשרה השיב על כך: "לא יודע, יש אינדיקציות". עורך הדין שב וטען כי מדובר בכלי נשק צעצוע "זה לא מסוגל להרוג. אני אומר לך שזה הפלסטיקים שהוא קנה למשפחה שלו מתנה. הוא בלי עבר פלילי. מדובר ב-11 אקדחי פלסטיק מתנות לילדים. גם מעבר לחשד סביר, יש את הגיון. מי נותן לאדם לעלות למטוס כאשר בבטן המטוס 11 אקדחים?". נציג המשטרה מצידו אמר: "לא מדובר רק באקדחים".

השופט אבי וסטרמן, שעיין בחומרי החקירה ושמע את טיעוני הצדדים, קבע בתום הדיון כי קיים חשד סביר שהחשוד ביצע את המיוחס לו. נוכח קביעה זו, מעצרו של החשוד הוארך עד ה-23 באפריל.


הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים