שיתוף
תגובות
חדשות » משבר דיפלומטי? איחוד האמירויות שוקלת להוריד את דרג הייצוג בישראל
העיתון הסעודי "אילאף" טוען שבאיחוד האמירויות שוקלים להוריד את דרג הייצוג הדיפלומטי בישראל בעקבות התבטאות השר סמוטריץ' שאמר ש"אין עם פלסטיני".
יו"ר הציונות הדתית ושגריר איחוד האמירויות | צילום: דוברות

העיתון הסעודי "אילאף" דיווח כי באיחוד האמירויות שוקלים להוריד את רמת הייצוג הדיפלומטי בישראל, בתגובה לדבריו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ' בכנס בפריז כי "אין עם פלסטיני".

על פי הדיווח הסעודי, משרד החוץ האמירתי הורה לשגריר בישראל מוחמד אל-חאג'ה שלא להיפגש עם אף חבר כנסת או שר ישראלי כמו גם להשתתף בטקסים רשמיים שבהם נוכחים חברי ממשלה או קואליציה.

עוד מבחזית החדשות

גורמים בכירים באמירויות אמרו לעיתון כי במדינה "הופתעו משתיקת ראש הממשלה נתניהו אל מול הדברים הקשים שגורמים לזעם באזור כולו, משפיעים על יציבותו, מציתים שנאה ומחזקים את הקיצוניות".

אתמול (שלישי) נחתה בישראל משלחת מאיחוד האמירויות שצפויה להיפגש עם נשיא המדינה יצחק הרצוג ולטענת גורמים ערביים תביע בפניו מחאה קשה על דברי סמוטריץ' וכן תבקש הבהרות לגבי הרפורמה המשפטית והשלכותיה.

כזכור יו"ר הציונות הדתית אמר בכנס בצרפת: "אין דבר כזה עם פלסטיני. העם הפלסטיני הוא המצאה בת פחות מ-100 שנה. אני פלסטיני, סבא שלי, שהיה דור 13 בירושלים, הוא הפלסטיני האמיתי. סבתא שלי, שנולדה במטולה לפני יותר מ-100 שנה למשפחת חלוצים, היא פלסטינית. ממציאים עם פיקטיבי, פועלים לזכויות פיקטיביות בארץ ישראל רק כדי להילחם בתנועה הציונית. זאת האמת ההיסטורית, זאת האמת התנ"כית, זאת האמת ואין בלתה. את האמת הזאת צריכים לשמוע ערבים בארץ ישראל, צריכים לשמוע בבית הלבן. את האמת צריכים לשמוע גם כמה יהודים שקצת התבלבלו במדינת ישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים