שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » קהל חסידים » לאחר שהכריז על 'חוב קדוש' – הרבי השתתף בכנס חינוך
וּבָאוּ כֻלָּם
אמש התכנסו כלל ההורים בחסידות באיאן ליום עיון שנתי במהלכו השמיעו משפיעים דברים העומדים ברומו של עולם החינוך של אחרי תקופת הקורונה
תגיות:
הרבי מבאיאן בכנס חינוך בביתר | צילום: באדיבות המצלם

כ"ק מרן האדמו"ר מבאיאן שליט"א השתתף אתמול (שלישי) בכנס חינוך "והגדת לבנך" לצוותות המחנכים ולהורי התלמידים המתחנכים במוסדות החסידות של באיאן ברחבי הארץ.

במהלך 'טיש נעילת החג' במוצאי שביעי של פסח הפתיע האדמו"ר את הנאספים והכריז כי על כולם להשתתף בכנס חינוך הזה, וכי הוא עצמו גם ישתתף והוסיף כי זה "חוב קדוש" להשתתף.

מדובר בכנס חינוך שנתי של החסידות שנערך מדי שנה ושנה, בתשע השנים האחרונות, והפעם הוא נערך לראשונה בביתר עילית, שם קהילה גדולה של חסידות באיאן.

ב'יום עיון' נשאו דברים משפיעים ואנשי חינוך מבאיאן, גור, סערט ויז'ניץ, וגם גאב"ד ביתר הגאון רבי חיים ווייס שליט"א והמנהל רוחני של ישיבת 'עטרת ישראל' הרב מאיר טוביה פולק.

גולת הכותרת של הכנס היה משא הקודש של מרן האדמו"ר מבאיאן שליט"א, שהרחיב על מורכבות חינוך הילדים בתום תקופת הקורונה המאתגרת שבמהלכה נוצרו פערי חינוך ולימוד גדולים בקרב התלמידים. הרבי הדגיש כי האתגר הגדול הבא הוא לצמצם את הפערים הללו ולהחזיר את מערכת החינוך של החסידות על מסלולה הטוב של לפני עידן הקורונה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים