שיתוף
תגובות
חדשות » מרגש: צעיר יהודי בן 26 נימול בקייב
באירוע המרגש שהתקיים השבוע נכנס בבריתו של אברהם אבינו צעיר יהודי מקומי בן 26 שהתקרב ליהדות לאחרונה ונקרא שמו בישראל: אהרון ברוך
הקהילה היהודית בקייב | צילום: הרבנות הראשית לאוקראינה

למרות המלחמה המשתוללת באוקראינה, ממשיכים ראשי הקהילה בקייב בראשות בראשות הרב יונתן מרקוביץ' רבה הראשי של קייב ושליח חב"ד בעיר, לנהל שגרת חיים שוקקת ככל האפשר.

באירוע מרגש שהתקיים השבוע, נכנס בבריתו של אברהם אבינו צעיר יהודי מקומי, שהחל להתקרב ליהדות לאחרונה. הצעיר בן ה-26 משתתף כבר ארבע שנים בשיעורים ובפעילויות של הקהילה היהודית, ועתה קיבל את ההחלטה לעבור ברית מילה ולחזור לשורשיו היהודיים לאחר שאביו הלך לעולמו לפני מספר חודשים.

עוד מבחזית החדשות

בטקס אותו ערך הרב אריאל מרקוביץ', רב קהילת הצעירים בקייב, נערכה הברית המיוחדת ובסיומה נקרא שמו של הנימול: אהרון ברוך. בסיום הטקס העניק הרב מרקוביץ' לצעיר זוג תפילין במתנה, כשהוא מבטיח בעיניים דומעות להניח אותן כל יום.

כבר למחרת הברית עלה הצעיר לתורה כשהוא מברך לראשונה בחייו את ברכות התורה בשם ומלכות. אימו של הצעיר שעד כה לא נקראה בשם יהודי, קיבלה אף היא שם חדש בזמן העלייה לתורה.

"ברית מילה הוא אירוע מרגש בכל פעם מחדש, בפרט כאשר מדובר באדם בוגר שמבין את המשמעות של המצווה החשובה. אני שמח וגאה כי למרות שקולות המלחמה עדיין נשמעים ברחובות קייב, זכינו להכניס עוד נשמה יהודית בבריתו של אברהם אבינו". סיכם הרב מרקוביץ'

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים