שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מקומם: יעלון על ההסתה של אהוד ברק "יש חוקים בלתי חוקיים"
גיס חמישי
בתגובה להודעת המשטרה כי תבחן את אמירותיהם אהוד ברק ויאיר גולן בחשד להסתה, אמר יעלון: "לא מדובר בפעולה אלימה או הפרת חוק קביל"
משה בוגי יעלון | צילום: תל"ם

הרמטכ"ל ושר הביטחון לשעבר משה (בוגי) יעלון התראיין הבוקר (רביעי) ל-103FM וגיבה את אמירותיהם של יאיר גולן ואהוד ברק לגבי האלימות במסגרת המחאה המשפטית, והזכיר כי יש "חוקים בלתי חוקיים". הוא תקף את השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר על פתיחת חקירה בעניינם וציין כי מדובר בעבריין מורשע.

"יאיר גולן התכוון לפקודות או חוקים בלתי חוקיים, "אם בן גביר מחוקק חוקים, אני גם מפר אותם אם אלה החוקים. לא מדובר בפעולה אלימה או הפרת חוק קביל". עוד טען יעלון כי "השר שאחראי על המשטרה, אחד שהוא עבריין מורשע, שופט את אהוד ברק ויאיר גולן"

עוד מבחזית החדשות

אתמול דווחה המשטרה, כי הצוות למאבק בהסתה לטרור ברשת, בראשות השר בן גביר יבחן את דברי האלוף במיל' יאיר גולן שנשמע אומר בריאיון לרשת ב' כי הוא "קורא למרי רחב היקף באמצעים בלתי חוקיים", ואת דבריו ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק שקרא ל"מרי אזרחי לא אלים". בתום בחינת האמירות של גולן וברק יועברו חוות הדעת לעיון הפרקליטות כמקובל ויוחלט אם לזמן את השניים לחקירה פלילית בחשד להסתה.

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק התייחס בביטול לכוונה לבחון את אמירותיו, ואמר בתגובה כי "זה לא חשד להמרדה, זה ניסיון הפחדה פוליטי מהזן הירוד הנהוג במשטרים רקובים". עוד הוסיף ברק כי מדובר ב"ניסיון להפחיד את יאיר, אותי ואתכם". לדבריו, "אז יש לי חדשות לנתניהו ובן גביר. אנחנו לא מפחדים מאף אחד ומשום דבר".

"שיחקרו מי שרוצה לחקור שיחקור" אמר גולן "לי אין 58 כתבי אישום ו-8 הרשעות. לי אין מאחורי חקירה על שוחד מרמה והפרת אמונים. לי אין עבר של ישיבה בכלא על שחיתות. אין לי עבר כמו שר האוצר שנתפס עם 700 ליטר דלק ומסמרים. מרי אזרחי זה לא מוגזם. צריכים להילחם על הדמוקרטיה".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. בוגי קיבלת מכת שמש חזקה ??!! מה השטויות האלה שנפלטו מפיך ?? ואיך הגעת למצב כזה – בדומה לאהוד ברח(ק) חברו-הכלבלב-של (ז״ל) / אהוד-אסיר-ברישיון-בלעדי / רמטכ״לון-כושל-לרבע שעה ונוספים), מילא – אצלם זה מובן – הקנאה התהומית לביבי שיבשה את דעתם ועוררה בהם שנאה עזה שעלולה לדרדר אןתם לדום לב. אבל אתה ??!! היית פים איש ימין…. כל זה בגלל שהודחת מתפקיד שר ביטחון ??!! נראה לי שהגזמת קצת. קצת הרבה !

  2. משה בוגד יעלון
    שמאלנים בוגדים, מתנגדים לשינויים במערכת המשפט כי אז לא יהיה להם יכולת לתפור תיקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים