שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מפגינים נגד הממשלה: "מתנגדים להפיכה המשטרית"
הערב נערכות מספר הפגנות בתל אביב במחאה נגד ממשלת נתניהו השישית: "הגורמים הקיצוניים והמסוכנים בממשלה החדשה שהוקמה, מתכננים כבר איך לפגוע בכולנו"
מפגיני תנועת הדגלים השחורים | צילום: הדגלים השחורים

אלפי מפגינים משתתפים הערב (מוצאי שבת) במספר הפגנות הנערכות בתל אביב במחאה על התוכנית המשפטית של שר המשפטים יריב לוין, שכוללת רפורמות והשפעה הפוליטית על מערכת המשפט.
ההפגנות התחילו בכיכר הבימה ומשם יצעדו המפגינים כיוון מוזיאון תל אביב שתצא דרך רחוב מרמורק ואבן גבירול עד לכיכר המוזיאון.

מתנועת "עומדים ביחד" המארגנת את הצעדה אמרו כי "הגורמים הקיצוניים והמסוכנים בממשלה החדשה שהוקמה, מתכננים כבר איך לפגוע בכולנו: איך להעמיק את האפליה הגזענית כלפי האזרחים הערבים, איך לקצץ בתקציבים החברתיים, איך להפלות על רקע מגדרי ומיני. לא נשב בבית בחיבוק ידיים ולא נתמכר לייאוש ולתסכול. איפה שיש מאבק – יש גם תקווה. ואנחנו נצא למאבק על הבית של כולנו".

עוד מבחזית החדשות

הדגלים השחורים אמרו בתחילת ההפגנות ״ההפיכה המשטרית תיתקל בעם ישראל נחוש לשמור על הדמוקרטיה,ותיכשל״. לדבריהם "נתניהו במאמץ להיחלץ מהכלא מנסה לחסל כל סממן דמוקרטי: טיהור פקידים במשרדי ממשלה, פירוק מערכת המשפט ומסע איומים מאפיוזי על שופטי העליון.

"מולו חייבת לקום המחאה הגדולה ביותר שנראתה פה, אפשר לעצור את ההפיכה דרך הרחובות, השבתת המשק ושיתוק מדינת ישראל בכל אמצעי חוקי. היום אנחנו יוצאים למסע החשוב ביותר: מתקפת מנע נגד דיקטטורה. אין לנו ברירה אלא לנצח!".

ממארגני המחאה נמסר כי "החל מהשעה 19:00 יתכנסו בכיכר הבימה כל מתנגדי ההפיכה המשטרית שמבצעת הממשלה העבריינית, המאיימת לפגוע בכלל אזרחי ישראל באשר הם, אליה יגיעו בין השאר גם אישי ציבור".
צעדה נוספת היא צעדת לפידים נגד הממשלה שתצא במטרה "להעביר מסר לממשלה כי ההפיכה המשטרית המסוכנת תיתקל בהתנגדות אזרחית שטרם נראתה".

יו"ר מפלגת העבודה, השרה לשעבר מרב מיכאלי אמרה בכיכר הבימה "איזה אנרגיות בכיכר הבימה! יחד עם אלפי מפגינות ומפגינים מדהימים יצאנו להפגין ולצעוק בקול ברור- לא ניתן להרוס את המדינה שלנו! נמשיך להילחם על הדמוקרטיה שלנו".

הצטרפו ועקבו אחר

4 תגובות

  1. רשעים ארורים ערב רב, אתם משוגעים…, עופו לחו"ל גם ככה אתם תמיד אומרים שעדיף שם.

  2. הפסדתם הביתה
    אתם מנסים לחסל את הימין שמיצג את העם האמיתי
    לכו לאוגנדה קחו אתכם את הרצל פרס ורבין
    תשכירו לנו את עם ה המאמין בביאת המשיח
    כתם לא מאמינים בכלום לכו אין לכם זכות בכלום

    1. לכו לעזאזל חבןרה של אפסים מקלים כסף מאהוד ברק וכל האפסים שעומדים מאחורי לכו תיתרמו את הכסף לניזקקים בימקום להפגין עם הנבלות שאין להם מה לעשות בחיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים