שיתוף
תגובות
חדשות » מנכ"ל עיריית הרצליה: ספר הקידושים "פוגע ברגשות העובדים"
שנאה עצמית
מנכ"ל עיריית הרצליה זעם על כך שיו"ר ועד העובדים העניק לעובדי העירייה את ספר הקידושים במסגרת שי לחג: "רבים פנו אלי ואל גורמים נוספים במחאה"
הרצליה | צילום: Lukasz Stefanski, שאטרסטוק

איש התקשורת ינון מגל פרסם בחשבון הטוויטר שלו מכתב הזוי במיוחד ששלח מנכ"ל עיריית הרצליה בו הוא מביע את זעמו על כך שיו"ר ועד עובדי העירייה חילק כשי לעובדים ספר קודש במסגרת המתנה לחגים.

"הנדון: חוסר שביעות רצון מהמתנה שחולקה הבוקר לעובדי העירייה על ידי ועד העובדים" כתב עו"ד אהוד לזר, מנכ"ל העירייה. "‏הבוקר ועד העובדים חילק לעובדי העירייה, בנוסף לשוברי החג שהעירייה והוועד חילקו, ‏ספר קידוש".

עוד מבחזית החדשות

לטענתו, "‏מאז שעות הבוקר עובדים רבים פנו אלי ואל גורמים נוספים במחאה על סוג המתנה, שכן ‏רבים מהם אינם שומרי מסורת ורבים אחרים אינם יהודים והדבר פגע ברגשותיהם". לדבריו לזר, "‏היה מקום להתייעץ עם גורמים במשאבי אנוש או בהנהלת העירייה, ו/או עם עובדים ‏ממגזרים שונים ותפיסות אמונה שונות – בטרם קבלת ההחלטה".

עוד כתב המנכ"ל: "‏אני עובד בעירייה כ-11 שנים ומעולם לא חולקה מתנה שמדירה קבוצות אוכלוסייה שונות. ‏בנוסף, ועד העובדים הוא לא ארגון של אדם אחד, ובאופן תמוה בחרת לחתום על המתנה ‏בשמך".

לסיום כתב המנכ"ל כי: "‏הדברים אינם מצטיירים טוב, הן מבחינה אישית והן ברמה הציבורית. ‏אני מבקש שבפעמים הבאות תתייעץ עם אנשי המקצוע המתאימים כדי שדברים כאלו לא ‏ישנו".

הצטרפו ועקבו אחר

3 תגובות

  1. שי לחג? מציע לחלק לכולם את ספרו של חוזה המדינה, מדינת היהודים . בעיר שקרויה על שמו.

  2. והחגים שבשבילם הם קיבלו שי לחג לא פוגע ברגשותיהם של אלו שאינם יהודים?
    שיבטלו את החג ואת השי לחג

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים