שיתוף
תגובות
חדשות » מנכ"ל משרד האוצר רם בלינקוב הודיע על סיום תפקידו
מנכ"ל משרד האוצר רם בלינקוב הודיע לשר סמוטריץ' שיעזוב את תפקידו | בלינקוב מונה על ידי אביגדור ליברמן, וכיהן בתפקיד כשנה וחצי
מנכ"ל משרד האוצר היוצא, רם בלינקוב | צילום: דוברות משרד האוצר

רם בלינקוב, מנכ"ל משרד האוצר, הודיע לשר בצלאל סמוטריץ' היום (שלישי) שיעזוב את תפקידו. בלינקוב מונה לתפקידו על ידי שר האוצר היוצא, אביגדור ליברמן, לפני כשנה וחצי, ביוני 2021, עם הקמת הממשלה ה-36. במסגרת תפקידו, היה בלניקוב גם ממלא מקום מנהל רשות החברות הממשלתיות. 

ממשרד האוצר נמסר כי בלינקוב, שמונה לתפקיד על ידי שר האוצר היוצא אביגדור ליברמן, הביא ליציבות הנהלת משרד האוצר ולשיתוף פעולה פורה בין חבריה. במהלך תפקידו הוביל שורה של פעולות להפסקת החל"ת וביטול הסגרים והביא לירידה מהירה בשיעור האבטלה. עם כניסתו לתפקיד הוביל לגיבוש חוק ההסדרים הגדול ביותר מאז 1985, ובמסגרתו רפורמות פורצות דרך ובהן גיל הפרישה לנשים, רפורמה באג"ח מיועדות, רפורמה בייבוא, רפורמה בחקלאות, בנקאות פתוחה, הפרטת הדואר והפרטת נמל חיפה ועוד.

עוד מבחזית החדשות

בלינקוב אמר עם סיום תפקידו כי "הדבר היחיד שהנחה אותי בעבודה הציבורית הוא אהבת המדינה שלנו ולכן אני מאחל הצלחה רבה לממשלה החדשה ולשר האוצר הנכנס ולמחליפי בתפקיד".

שר האוצר בצלאל סמוטריץ', הודה לבלינקוב על עבודתו וביקש ממנו להישאר בתפקיד עד לסוף השבוע הבא במטרה להשלים את תהליך הפרטת נמל חיפה. סמוטריץ', שעבד עם בלינקוב במשרד התחבורה, ביקש לציין את מקצועיותו ומסירותו של בלינקוב בשליחותו הציבורית. לדברי סמוטריץ' "רם הוא נכס למדינת ישראל ואין לי ספק שימשיך לעשות גדולות ונצורות למען מדינת ישראל".

מוקדם יותר היום הודיע המשנה למנכ"ל האוצר, ינון כץ, על סיום תפקידו במשרד האוצר לאחר שישלים הליך חפיפה מסודר עם מחליפו. ינון כץ שימש כמשנה למנכ"ל משרד האוצר בין השנים 2021-2023 והיה חבר בכיר בהנהלת משרד האוצר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים